Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-08, 13:41   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Vi gir bort klær og leker og babybjørn, men har solgt vognene. Da har jeg sett hva det ligger til på Finn, billigste pris uavhengig av stand og årsmodell, og trukket litt i fra den prisen igjen. Regntrekk, vognpose etc har jeg gitt med på kjøpet.

Mht vår økonomiske situasjon vs de som har kjøpt det sin så er vår vesentlig bedre enn deres. Men det blir feil å gi av den grunn, så lenge vi til sammen har tre søsken i barneproduserende alder, som alle har dårligere råd enn oss. Å gi til en av dem og ikke til alle blir feil, det også. Men at de får tilbud om å kjøpe til en veldig grei pris synes jeg er ok.

Sist redigert av Milfrid : 07-01-08 kl 13:46. Årsak: tilføyelse
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.