Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-08, 10:25   #19
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Bare en tanke jeg fikk, kan det være at broren din ikke har peiling på hva babyutstyr egentlig koster og at det finnes et godt bruktmarked for det? Det kan jo være at han i sin naivitet går rundt og tror at det ikke koster så veldig mye, eller at dere ikke hadde fått solgt det for så mye likevel, og at det da er greit at de overtar det.

Ikke sant.

Det har mye med innstillingen å gjøre. Barneutstyr koster skitmye, og ikke alle er klar over dette. Og noen er veldig klar over dette, og ønsker å spare penger på å kjøpe brukt. Jeg likte jo å kjøpe nye vogner, men måtte alltid selge de unna når jeg skulle ha ny. Jeg forventet jo alltid en pen sum tilbake for nesten nye vogner. Da blir det feil når venner eller familie står i bakgrunnen og forventer å få gratis, bare fordi man har.

Men det er hyggelig både å gi bort, og å låne bort. Og jeg kjenner ingen som ikke liker at det utstyret man ikke lenger trenger, kommer andre til nytte.

En venninne av meg solgte nettopp seng, skap, stellebord, vogn, pulk og høy barnestol for den nette sum av 8.500,- brukt. (Pent brukt, og det var dyre ting i utgangspunktet). Det er klart det er penger å ha med seg i krigen, vel?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:19.