Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"NTB" på jobb

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-08, 09:58   #18
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "NTB" på jobb

Jeg hadde en slik venninne under studietiden. Hun var også lyttende og hyggelig, og var veldig flink til å fortelle levende og spennende historier om folk. Men etterhvert så blir hun på en måte "avhengig" av å komme med stadig villere historier, og det gikk over til å bli ondskapsfullt. Jeg og en annen venninne gjennomskuet henne da vi begynte å fortelle hverandre hva hun hadde fortalt om oss, og vi tok et realt oppgjør med henne. Det var virkelig på grensen til æreskrenkelse.

Hun fikk seg en skikkelig lærepenge og ble fullstendig forandret. Egentlig så burde hun ha kommet og takket oss for at vi tok tyren ved hornene, men det har hun selvfølgelig ikke hatt modenhet nok til å gjøre.

Jeg sier ikke at jeg ikke sladrer og forteller ting om folk, men jeg passer meg veldig for å ikke fortelle ting jeg ikke vet helt sikkert er sant.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:47.