Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"NTB" på jobb

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-08, 17:57   #1
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "NTB" på jobb

Jupp, jeg har jobbet sammen med ei som kan gå under benevnelsen NTB.

Hun visste det meste om de fleste til en hver tid.
Hun klipper til og med ut alle sånne bolig greier(hvem som har kjøpt hva til hvilken pris) fra lokal avisen, og limer inn i en egen bok.

Så kan hun gå inn å se i boka si, når noen selger et hus eller eiendom og se hvor mye de har tjent eller tapt på det..

Det synes jeg er drøyt!

Litt sladder er greit. Men jeg har ikke noe til overs for det som er ondsinnet!

Gammel 26-01-08, 18:19   #2
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Hun visste det meste om de fleste til en hver tid.
Hun klipper til og med ut alle sånne bolig greier(hvem som har kjøpt hva til hvilken pris) fra lokal avisen, og limer inn i en egen bok.

Så kan hun gå inn å se i boka si, når noen selger et hus eller eiendom og se hvor mye de har tjent eller tapt på det..

Det er det drøyeste jeg har hørt... Er det rart Se&Hør er den mest solgte trykksaken i Norge?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 19:57   #3
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Det er det drøyeste jeg har hørt... Er det rart Se&Hør er den mest solgte trykksaken i Norge?

Det ER ganske drøyt ja! Men dama er kjempe trivelig hun assa. Ikke noe å si på det.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.