Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du en merkefreak?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-08, 18:28   #10
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Jeg er overhodet ikke opptatt av merker. Kvalitet ja, men min erfaring er at det overhodet ikke har sammenheng med pris. Jeg har klær til poden som ble kjøpt på Coop Obs!, som holder seg like bra som det som er fra f.eks Exit.
Jeg er definitivt pro gjenbruk, og har begynt å redesigne gamle plagg, slik at vi får nye kule one-of-a-kind.
Jeg har inntrykk av at poden er en av få som ikke har Katvig-klær i barnehagen, og det kommer han ikke til å få heller. Det får da være måte på uniformerte unger.

Poden har for øvrig flere joggedresser fra Sparkjøp. De er godt brukt, vasket og tørket i trommel mange ganger, og holder fortsatt. Supre klær til en utrolig billig penge, og jeg slipper å gremmes over en unge som er dekket av lim og maling i klær som må håndvaskes.

Emneord
merkeklær

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:50.