Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva enkelte kan få seg til å si....

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-06, 18:46   #1
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva enkelte kan få seg til å si....

Selv tilhører jeg de som kanskje tenker mitt, men som ikke ville finne på å kommentere andre uten å bli spurt, med mindre noens oppførsel var skadelig eller på noen lignende måte uakseptabel.

Men det forbauser meg til stadighet at enkelte ser det som helt greit å "slenge med leppa" om meningene sine....I dag møtte jeg opp til hastetime hos fastlegen med en syk og trøtt Ihnemor, som hadde tatt med seg snotten til trøst...Rett over oss satt en mor med et barn som noe var litt yngre enn Ihne, og barnet peker på Ihne og sier "Se! Smokken!" Så kikker moren bort og sier høyt og tydelig - "Ja, se, hun har smokk, hun....Hun er jo altfor stor til å bruke smokk..."

Jaja. Nå bryr det meg helt ærlig midt oppi **** hvorvidt hun synes at Ihne er for stor til å bruke smokk. Det som forbauser meg at enkelte mennesker synes å mangle den sperren jeg (og mange andre) åpenbart har mot å uttale seg om ting i tide og utide, til folk man ikke kjenner....Jeg kan nok tenke mitt i endel situasjoner, men jeg ville aldri sagt det - det er hverken min plass eller min rett å kommentere andres valg i gitte settinger. Jeg finner det rett og slett svært uhøflig å komme med slike kommentarer.

Er det bare jeg som forundres over slikt? Ville du synes det var greit å gi / å få slike kommentarer (ikke nødvendigvis om smokkebruk, men generellt) på ting du gjør fra fremmede?

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:15.