|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva enkelte kan få seg til å si....Eneste gangen jeg kommenterer smokkbruk er når barn, egne og andres, snakker til meg med smokk i munnen. Da sier jeg at smokken må ut før de kan snakke med meg, jeg syns det e ren uting.
![]() |
#2 |
sasiltranopogol
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva enkelte kan få seg til å si....
Visse ting bør kommenteres. Og andre ikke. Kommenterer ivrig ivei selv når jeg opplever at normal moral og oppførsel som brytes. F.eks folk som trenger på bussen når den akkurat har åpnet dørene, eller folk som ikke flytter seg når jeg skal trille vognen av, av skrekk for å måtte bevege seg av T-banen/bussen. Triller gjerne iver deres semskede hvite støvletter :evil: Hmmm, føler irritasjonen velle opp, dette er nok noe jeg irriterer meg mye over for tiden
![]() |
#3 |
WF: Sausnebbet
|
Voksne folk som ikke kan oppføre seg kommenterer jeg gjerne som skrekkens eksempler, også til ungene mine. Men å henge ut unger på den måten som HI beskriver er jo bare dårlig gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Innrømmelse: Jeg går på rødt. Ofte. Foran unger og alt
![]() |
#5 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva enkelte kan få seg til å si....Jeg tror jeg ville satt mer pris på en kommentar jeg kunne høre, enn at moren hadde hvisket et svar til jenta etter at hun hadde kommentert smokken høyt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hva enkelte kan få seg til å si....Jeg reagerer alltid når jeg ser søte, små barn med slike plastikkdingser i munnen. Fysjom! Men jeg sier ikke noe. Det skal jeg ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Ja ... kanskje jeg også. Men jeg vet ikke om jeg ville at ungen min skulle høre den.
![]() |
|
|