Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Middag til 10!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-08, 22:20   #21
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Middag til 10!

Opprinnelig lagt inn av Christinamor, her.

Kan godt hende vi går for grillmat, men det er i så fall væravhengig. Det som er greia, er at jeg har innbudt til Soirée, og har lyst til å gjøre det stilig og smålekkert. Har aldri lagd mat til så mange, og har lyst til å kose meg også , ikke være helstressa vertinne.

Opprinnelig lagt inn av Christinamor, her.

Bacalao har vi og snakket om, det er jo bare nyyyydelig!

Grillmat er for meg lik stress. Selv om mye kan forberedes på forhånd blir det gjerne til at en må stå å grille lenge, gjerne også etter at folk har satt seg.

Da er Bacalao kjekt da. Når maten er ferdig kan vertinnen og verten slappe av sammen med resten av selskapet.
(det er forøvrig tjälknöl også, men om man ikke har prøvd det før er det kanskje safe å prøve en gang man ikke skal ha en masse gjester).

Har du god oppskrift på bacalao da? Jeg har 2 oppskrifter jeg, en som er mer fornorsket utgave, om jeg kan kalle det det, som jeg har arvet av min bestemor. Den andre er en spansk utgave med masse hvitløk, olivenolje, oliven, pinjekjerner osv.
Si fra om du er interessert i oppskrift da .

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.