Sv: Fargete juletrelys?
Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.
Hva som er estetisk er forskjellig fra person til person. Noen legger vekt på matching, andre legger vekt på humor, noen legger vekt på hvem som har designet det, noen legger vekt på glede, noen legger vekt på barnas ønsker osv. Jeg for min del syns personlighet og glede er viktigere enn at det ser ut som en boligannonse.
Bra skrevet, Glitter. Jeg personlig har julepynt jeg laget i barndommen, julepynt barna mine har laget, julepynt jeg har fått fått /arvet og lys jeg har arvet, både hvite og fargede. Jeg er ikke typen til å bestemme meg for at "i år skal stilen være sølv", f.eks. Selv om jeg satser på å kjøpe kvalitet når jeg kjøper noe nytt, betyr ikke det det jeg kaster det gamle. Så snobbete håper jeg at jeg aldri at jeg blir.
Vel, jeg møter meg selv kanskje litt i døra der, for når mannen min og jeg feirer jul i hjembyen hans i England, går vi alltid gjennom nabogata (som er fullt av kommunale boliger) og ler av den glorete utendørspynting til "the lower classes". Dobbeltmoralen lenge leve!