Sv: "Perfekte mødre"
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Men hvis det var et "generelt barn", ville man neppe fått den samme reaksjonen på å legge ut et bilde av isspising. Så det er en helt annen diskusjon.
Snuppa mi var 8,5 mnd første gang hun fikk smake is. (det var på 17 mai)
Hun var utrolig "voksen" som baby/småbarn og hadde spist mat allerede i over 4 mnd allerede da. Da jeg la ut bilder på nm fra 17 mai hvor ett av dem viste hun bl.a fikk smake is, fikk jeg kraftige reaksjoner. Det irriterte meg grenseløst. Jeg så ikke på henne som en baby da hun var 8-9 mnd. Alle barn er forksjellig. Kanskje det var unødvendig av meg å la henne smake, men hun er mitt barn og jeg visste at hun ikke var allergisk mot is/melk og hun ville veldig gjerne smake siden jeg spiste en is. Det var liksom ikke bøttevis hun fikk. En venninne av meg sin datter var absolutt en baby da hun var 8-9 mnd. Hennes drakk kun pupp på den alderen og lå bare på ryggen. Min spiste fulle måltider og gikk rundt bordet. Alle barn er forskjellig. Det finnes mange ubetenksomme mødre, men det er ikke så mange som med vilje gjør noe mot barnet sitt som ikke er bra. Alle vil jo det beste.