Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er parene her på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-08, 14:48   #41
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er parene her på FP?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Scarlett og aC.

Å nei, det var visst i drømmen i natt.

(Og jeg drømte også om FP i natt, dog med en litt annen setting)

Gammel 13-06-08, 15:36   #42
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Så mange som drømmer om FP, det må være et tegn.

Gammel 13-06-08, 15:40   #43
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Så mange som drømmer om FP, det må være et tegn.

Det er jo et drømmeforum!

Gammel 13-06-08, 15:42   #44
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, det er sant!

Gammel 13-06-08, 16:01   #45
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Vi får fortsette å sitte på gjerdet vi Kirsebær....

Jeg gidder ikke sitte på noe gjerde. Jeg hopper fram og tilbake over gjerdet hele tiden. Det berømte gresset, vet du.
:tøs:

Gammel 13-06-08, 16:17   #46
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var nysgjerrig på om tråden var blitt til en krangel (siden det var så mange svar på et spørsmål som i seg selv ikke kan få så mange (riktige) svar), og så var det bare blitt fjas.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 16:31   #47
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Hjelpes. Enda så mye tid jeg bruker her på FP så hadde jeg bare fått med meg at 1/4 av de brukerne var menn.

Det er jo bare halvparten av dem som er menn, så du hadde jo fått med deg 50 %, da. (Og nå ble jeg ganske spent på hvem av dem du ikke hadde fått med deg at er menn. )

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Eller kanskje de ikke er det? Par trenger jo strengt talt ikke bestå av en mann og en dame, Tjorven.

Sant nok. Men fire av par-halvpartene har jeg møtt og er ganske sikker på at er menn, og fire har jeg sett bilde av og er egentlig minst like sikker på. Hvis det er sammekjønnspar her inne, så vet ikke jeg om dem (uten at det beviser noe, naturligvis).

Gammel 13-06-08, 16:49   #48
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg gidder ikke sitte på noe gjerde. Jeg hopper fram og tilbake over gjerdet hele tiden. Det berømte gresset, vet du.
:tøs:

Å kan du lære meg. Er så lenge siden jeg var i gamet. Ute av trening. :tøsherogså:

Gammel 13-06-08, 17:37   #49
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Å kan du lære meg. Er så lenge siden jeg var i gamet. Ute av trening. :tøsherogså:

Ja, det høres jo litt fysisk anstrengende ut å hoppe sånn over gjerder hele tiden. Anaerob trening. Kanskje du kan begynne med noe litt lettere?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 17:39   #50
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ja, det høres jo litt fysisk anstrengende ut å hoppe sånn over gjerder hele tiden. Anaerob trening. Kanskje du kan begynne med noe litt lettere?

Jeg må innrømme at jeg selv er så lat/ute av trening at jeg knapt orker å hoppe opp og ned på samme side av gjerdet.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 17:44   #51
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Scarlett og aC.

Å nei, det var visst i drømmen i natt.

I'll make your dreams come true, gorgeous!

Sist redigert av Maverick : 08-12-08 kl 22:45. Årsak: Oppdaget pinlig skrivefeil et halvt år etter. Jaja.
Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 17:45   #52
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egentlig er Amidriel og jeg også et gammelt ektepar. Det kan i hvertfall virke sånn noen ganger.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 17:49   #53
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Egentlig er Amidriel og jeg også et gammelt ektepar. Det kan i hvertfall virke sånn noen ganger.

Du har jo i tillegg, mor, søstre, tanter mm her på forumet.

Gammel 13-06-08, 17:52   #54
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Følte det var flere par jeg. Men det var kanskje ikke det?
Jajaja. Min mann er ikke her. Selv om jeg av og til tror han har lyst.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 19:35   #55
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde ikke fått med meg Veronal og Nebbia, ellers hadde jeg klart å plukke opp de andre parene ut fra ulike diskusjoner. Men Nebbia er en mann altså!? Hadde jeg aldri gjettet, kanskje fordi nicket ender på -a, som i hunkjønnsformer? :fordomsfull:

Gammel 13-06-08, 19:36   #56
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Berglijot, Mandarin og meg.

Gammel 13-06-08, 19:42   #57
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Trekløveret.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 01:08   #58
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg drømte om Teofelia i natt. Jeg hadde fått mine ny stoler, men hun nektet å sitte på dem. Hun hadde med egen stol.

Jeg har alltid med meg egen stol når jeg besøker noens drøm. Det er da helt normalt. Tsk, tsk. Men jeg er temmelig sikker på at vi ikke er par likevel.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 01:32   #59
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Jeg hadde ikke fått med meg Veronal og Nebbia, ellers hadde jeg klart å plukke opp de andre parene ut fra ulike diskusjoner. Men Nebbia er en mann altså!? Hadde jeg aldri gjettet, kanskje fordi nicket ender på -a, som i hunkjønnsformer? :fordomsfull:

Fordomsfull er vel å ta hardt i. Du har i alle fall statistikken på din side når det gjelder navn, selv om fenomenet trolig ikke er like påfallende blant nick.

Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 02:14   #60
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg visste vel om alle parene, bortsett fra Veronal og Nebbia....jeg tenkte lenge og vel på Nebbia og hvor han eventuelt måtte høre hjemme, og tenkte ut fra nick....derfor paret jeg Nebbia med Nabbe Fikk det ikke helt til å stemme da...

Ser jo nå at det selvfølgelig må være Veronal og Nebbia

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.