|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er parene her på FP?Så mange som drømmer om FP, det må være et tegn.
|
|
|
#44 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvem er parene her på FP?Ja, det er sant!
|
|
|
#45 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvem er parene her på FP?
Jeg gidder ikke sitte på noe gjerde. Jeg hopper fram og tilbake over gjerdet hele tiden. Det berømte gresset, vet du.
|
|
|
#46 |
|
Smugleser
|
Sv: Hvem er parene her på FP?Jeg var nysgjerrig på om tråden var blitt til en krangel (siden det var så mange svar på et spørsmål som i seg selv ikke kan få så mange (riktige) svar), og så var det bare blitt fjas.
|
|
|
#47 |
|
flisespikker
|
Det er jo bare halvparten av dem som er menn, så du hadde jo fått med deg 50 %, da.
Sant nok.
|
|
|
#48 |
|
Opp og ned
|
Å kan du lære meg. Er så lenge siden jeg var i gamet. Ute av trening. :tøsherogså:
|
|
|
#49 |
|
Sviiisj!!
|
Ja, det høres jo litt fysisk anstrengende ut å hoppe sånn over gjerder hele tiden. Anaerob trening. Kanskje du kan begynne med noe litt lettere?
|
|
|
#50 |
|
Sviiisj!!
|
Jeg må innrømme at jeg selv er så lat/ute av trening at jeg knapt orker å hoppe opp og ned på samme side av gjerdet.
|
|
|
#51 |
|
|
Sist redigert av Maverick : 08-12-08 kl 22:45. Årsak: Oppdaget pinlig skrivefeil et halvt år etter. Jaja. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Mother of Dragons
|
Du har jo i tillegg, mor, søstre, tanter mm her på forumet.
|
|
|
#55 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hvem er parene her på FP?Jeg hadde ikke fått med meg Veronal og Nebbia, ellers hadde jeg klart å plukke opp de andre parene ut fra ulike diskusjoner. Men Nebbia er en mann altså!?
|
|
|
#58 |
|
Bedreviter
|
Jeg har alltid med meg egen stol når jeg besøker noens drøm. Det er da helt normalt. Tsk, tsk. Men jeg er temmelig sikker på at vi ikke er par likevel. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Passiv
|
Fordomsfull er vel å ta hardt i. Du har i alle fall statistikken på din side når det gjelder navn, selv om fenomenet trolig ikke er like påfallende blant nick. |
|
|
|
#60 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Sv: Hvem er parene her på FP?Jeg visste vel om alle parene, bortsett fra Veronal og Nebbia....jeg tenkte lenge og vel på Nebbia og hvor han eventuelt måtte høre hjemme, og tenkte ut fra nick....derfor paret jeg Nebbia med Nabbe
|
![]() |
|
|