Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FP - en venninneklubb?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-08, 18:29   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Jeg har ikke lagt inn nok innlegg for at jeg skal føle meg ubesvart/ekskludert enda, men ble nesten skremt bort da jeg oppdaget at introduksjonstråden min hadde gitt meg to røde prikker av noen som ikke hadde bidratt i tråden eller lagt ved en kommentar... Provoserte noen med å si hei? (nei, sutrer ikke)

Nå måtte jeg jammen lese hva du egentlig hadde skrevet i introduksjonen din. Hvorfor i alle dager ville noen rødprikke deg der?!

Var du en vrang bruker på et annet forum, eller i et tidligere liv?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 20:17   #2
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Nå måtte jeg jammen lese hva du egentlig hadde skrevet i introduksjonen din. Hvorfor i alle dager ville noen rødprikke deg der?!

Jeg og måtte inn og titte. Nysgjerrig jeg? Så heller ikke noe galt der.

Gammel 14-06-08, 20:28   #3
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg også måtte inn å lese. Så heller ikke noe galt der.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 03:47   #4
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Jeg og måtte inn og titte. Nysgjerrig jeg? Så heller ikke noe galt der.

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Jeg også måtte inn å lese. Så heller ikke noe galt der.

Sovna visst etter siste mating. I seng før ti. Amming er sovedop... Oppe igjen!

Var forumjomfru før jeg gikk inn her så ingen negative vedheng nei...
Vet ikke helt hvordan alt henger sammen, men hadde fått noen røde prikker og antok at det ikke var fra de som hadde sendt prikk med positive kommentarer og da var det bare disse to "tomme" prikkene igjen.

Uten å vasse i salaten her: hvordan kan man se det forresten?

Gammel 15-06-08, 13:29   #5
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Interessant tråd. Jeg er enig i at det er "krav" om å vite relativt mye om de høyest profilerte brukerene her. Men hvilke krav man selv stiller til forum er naturligvis av stor betydning. Jeg ønsker ikke primært en venneklubb, men et forum med stor takhøyde. Samtidig må jeg innrømme at jeg noen ganger føler meg litt snurt hvis jeg ikke får en eneste kommentar på innlegg. Dette er dog noe jeg ikke sier for høyt siden jeg ønsker meg diskusjon og nye perspektiver og ikke venneklubb.

Jeg er en av de gamle traverne og har vært med fra nesten starten. De fleste vet hvem jeg er p.g.a. historien min.

Jeg tror kanskje du tar litt feil, de fleste kjenner antagelig ikke historien din, med unntak av de som var med fra starten og da historien utspant seg. Ikke de som meldte seg inn i løpet av de siste x antall måneder eller år. Kanskje skjer det sånn som det skjedde med meg: på et eller annet tidspunkt var det underforstått at du hadde "en historie", og at den var (litt) av betydning for det du skrev. Så måtte man søke seg bakover for å finne ut de store linjene. Da følte jeg meg som en snik, en stalker :svart samvittighet:, og vil ikke anbefale andre nye med nogenlunde oppegående samvittighet å gjøre det samme.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 14:08   #6
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Interessant tråd. Jeg er enig i at det er "krav" om å vite relativt mye om de høyest profilerte brukerene her. Men hvilke krav man selv stiller til forum er naturligvis av stor betydning. Jeg ønsker ikke primært en venneklubb, men et forum med stor takhøyde. Samtidig må jeg innrømme at jeg noen ganger føler meg litt snurt hvis jeg ikke får en eneste kommentar på innlegg. Dette er dog noe jeg ikke sier for høyt siden jeg ønsker meg diskusjon og nye perspektiver og ikke venneklubb.

Jeg tror kanskje du tar litt feil, de fleste kjenner antagelig ikke historien din, med unntak av de som var med fra starten og da historien utspant seg. Ikke de som meldte seg inn i løpet av de siste x antall måneder eller år. Kanskje skjer det sånn som det skjedde med meg: på et eller annet tidspunkt var det underforstått at du hadde "en historie", og at den var (litt) av betydning for det du skrev. Så måtte man søke seg bakover for å finne ut de store linjene. Da følte jeg meg som en snik, en stalker :svart samvittighet:, og vil ikke anbefale andre nye med nogenlunde oppegående samvittighet å gjøre det samme.

Signaturen min sier jo det meste om historien min. Og jeg sa de fleste ikke alle.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 14:50   #7
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Signaturen min sier jo det meste om historien min. Og jeg sa de fleste ikke alle.

Dette er naturligvis et følsomt tema å kverulere på, men jeg drister meg allikevel til å si at i mine øyne forteller signaturen din om et barn som døde så altfor tidlig, men selve historien omfatter jo så mye mer. Min mening er man langt fra kjenner historien selv om man vet det som står i signaturen. Det forblir selvsagt en definisjonssak.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 14:38   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[quote=Fru Snurp;1045953
Var forumjomfru før jeg gikk inn her så ingen negative vedheng nei...
Vet ikke helt hvordan alt henger sammen, men hadde fått noen røde prikker og antok at det ikke var fra de som hadde sendt prikk med positive kommentarer og da var det bare disse to "tomme" prikkene igjen.

Uten å vasse i salaten her: hvordan kan man se det forresten?[/quote]

Hvordan kan man se hva da? Prikkene ser du i kontrollpanelet ditt.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 20:32   #9
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enda en nysgjerrig. Og enda en som ikke ser grunn til rødprikking.

FruSnurp: Sikker på at det ikke var en blå prikk du har fått?

Emneord
klassiker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.