|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#102 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FP - en venninneklubb?Interessant tråd. Jeg er enig i at det er "krav" om å vite relativt mye om de høyest profilerte brukerene her. Men hvilke krav man selv stiller til forum er naturligvis av stor betydning. Jeg ønsker ikke primært en venneklubb, men et forum med stor takhøyde. Samtidig må jeg innrømme at jeg noen ganger føler meg litt snurt hvis jeg ikke får en eneste kommentar på innlegg. Dette er dog noe jeg ikke sier for høyt siden jeg ønsker meg diskusjon og nye perspektiver og ikke venneklubb.
Jeg tror kanskje du tar litt feil, de fleste kjenner antagelig ikke historien din, med unntak av de som var med fra starten og da historien utspant seg. Ikke de som meldte seg inn i løpet av de siste x antall måneder eller år. Kanskje skjer det sånn som det skjedde med meg: på et eller annet tidspunkt var det underforstått at du hadde "en historie", og at den var (litt) av betydning for det du skrev. Så måtte man søke seg bakover for å finne ut de store linjene. Da følte jeg meg som en snik, en stalker :svart samvittighet:, og vil ikke anbefale andre nye med nogenlunde oppegående samvittighet å gjøre det samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Ekvilist
|
![]() Sv: FP - en venninneklubb?Er stalking fy? Jeg synes det er helt ok at folk stalker for å bli bedre kjent med brukerne og forumet. Som ny skjønner jeg at behovet for det er større enn for gamle travere.
![]() |
#104 |
Har ingen tittel
![]() Sv: FP - en venninneklubb?
Fy - både og. Følelsesmessig ja (for meg), men i praksis nødvendig på et slikt forum. Man velger jo hva man vil legge ut, og om man vil la det ligge, så sånn sett kan ingen komme i ettertid og si at jeg valgte ikke selv å offentliggjøre dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Come what may...
|
![]() Sv: FP - en venninneklubb?Tja.. om noen har lagt ut sin historie på nett og det er lett å finne det ut. Så er det faktisk ikke fy fy å lese om det.
![]() |
#106 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Signaturen min sier jo det meste om historien min. Og jeg sa de fleste ikke alle.
![]() |
#107 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: FP - en venninneklubb?[quote=Fru Snurp;1045953
![]() |
#108 |
Har ingen tittel
Dette er naturligvis et følsomt tema å kverulere på, men jeg drister meg allikevel til å si at i mine øyne forteller signaturen din om et barn som døde så altfor tidlig, men selve historien omfatter jo så mye mer. Min mening er man langt fra kjenner historien selv om man vet det som står i signaturen. Det forblir selvsagt en definisjonssak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Helt vanlig
|
Jeg satt her å tenkte på det samme. Forklarer vel hvorfor jeg ikke klarer å få skrevet så mye her inne.
![]() |
#111 |
tankefull
|
Dette er jeg helt enig i, og det er sånn jeg også gjør. Samtidig så forventer jeg ikke å bli lagt merke til sånn med en gang. Man må kanskje jobbe litt for det også.
Jeg har i grunnen lurt litt på hvordan det der med blogger virker.
Jeg vet iallefall at du er veldig anti røyk. Sist redigert av Hannah : 15-06-08 kl 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Bedreviter
|
Det tviler jeg på, selv om jeg ikke skal si det for sikkert.
Nei, det gjør du ikke. Du får bare tilgang til lukkede blogger når forfatteren legger deg inn på kontaktlisten sin.
I selve bloggedelen av forumet får du kun se blogger som du har tilgang til, enten fordi de er åpne eller fordi du har fått tilgang. Blogger som du ikke har tilgang til, får du ikke se i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Passiv
|
![]() Sv: FP - en venninneklubb?Teofelia beskriver det fint. Jeg ville bare bekrefte det hun sier om at en kommentar i en blogg ikke sikrer tilgang videre dersom den blir lukket, da må forfatteren av bloggen legge deg til som kontakt. |
![]() |
![]() |
#114 |
Bedreviter
|
Nå har jeg sjekket, og det ser ut til at man bare får se de bloggene man har tilgang til her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
flisespikker
|
![]() Sv: FP - en venninneklubb?4000 innlegg på ett år? Sinker.
![]() |
#116 |
Administrator
|
Jeg sjekket prikkene dine nå og jeg ser ingen røde (negative, minus) prikker. Bare grønne, positive poenggivende prikker. Jeg ser at du har fått 2 "grønne" tilbakemeldinger uten kommentar på introduksjonstråden din, men de er like fullt grønne, positive. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
tankefull
|
Takk for svar, begge to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Bedreviter
|
Nei, det var mer tenkt i retning av at: Hvis jeg vet hvem du er og blir litt mer kjent med deg, så åpner jeg gjerne bloggen min for deg. I tillegg til at jeg vanligvis ikke husker å åpne bloggen min for folk jeg ikke ser i bloggdelen av forumet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
tankefull
|
Ja, jeg skjønnte det, da jeg bare leste det en gang til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: FP - en venninneklubb?En uskreven regel her på forumet (slik jeg oppfatter det) er at man må spørre om tilgang direkte. Hinting kan man gjøre på rommet sitt.
![]() |
Emneord |
klassiker |
|
|