Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FP - en venninneklubb?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-08, 00:07   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Nei, men å bare ha kvinnelige kolleger er ikke noe jeg har god erfaring med. Kunne godt tenke meg å jobbe et sted med flere menn.

Arbeidsplass med bare kvinner er grusomt. Teomannen bekrefter at det samme gjelder for arbeidsplasser med bare menn.

Å være eneste jente blant bare menn er utfordrende, men av og til morsomt. Å være en av to jenter blant bare menn er riktig morsomt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 00:42   #2
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Å være eneste jente blant bare menn er utfordrende, men av og til morsomt. Å være en av to jenter blant bare menn er riktig morsomt.

Denne bare må signeres!

Gammel 16-06-08, 00:44   #3
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har moderator gjort tidligere, men jeg mener man må se sammenheng mellom overskrift og innhold. Tendensene jeg har tatt tak i på FP er etter min mening jentete, derav overskriften.

Men hvis man hele tiden skal ta høyde for at noen kan bli fornærmet, at noen føler seg ekskludert kan det bli temmelig lange innlegg før man kommer til poenget og det blir kjedelig lesning.

Ja, nettopp! Bare sånn apropos ditt hovedinnlegg.

Gammel 16-06-08, 00:49   #4
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og det er klart det kan være kjipt å føle seg ekskludert fordi man er nybegynner, men det å være nybegynner er i det minste for det første selvvalgt og går for det andre over, dessuten kan man trøste seg med at litt slik er det for alle som er nye et sted.

Tsk, tsk. Det er selvvalgt å være mann også, du har vel hørt om kjønnsskifteopperasjoner? Her på FP er det mange som har valgt å være åpne om vektopperasjoner, bukplastikk og brystreduksjoner, er det for mye forlangt at de mennene som vil være her inne bidrar litt de også? Tenk så spennende med en tråd om kjønnsskifte. Og hvis de ikke vil skifte kjønn kan de jo trøste seg med at der litt slik for alle menn her inne. Nei, Skilpadda, vanligvis synes jeg du er god å argumenter, men disse argumentene holder jo ikke vann.

Gammel 16-06-08, 00:51   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Nei, Skilpadda, vanligvis synes jeg du er god å argumenter, men disse argumentene holder jo ikke vann.

Blast it. Da får jeg ta deg på ortografien i stedet. "Å argumenter", haha, er du trønder, eller?

Gammel 16-06-08, 01:00   #6
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skjønner litt hva ullmor mener, men og at det ble en litt uheldig tittel.
kanskje syklubb passet bedre...

Jeg har ikke erfaring fra manndominert yrke, så det kan jeg ikke uttale meg om, og i huset vårt er det rimelig tomt for menn når gubben er til sjøs...

Jeg er veldig glad for de to karene vi nå har på jobb. Veldig godt når en ellers er 10-12 damer (ikke samtidig da!). Mye bedre enn før jeg begynte her, da det kun var damer, 30-40 stk....

Men jeg skjønner hva hun sikter til, og det er flest damer her.

Tror dette ble en nyttig (og lang) diskusjon som kanskje gjør at vi tenker en ekstra gang, både nye og gamle.

Gammel 16-06-08, 01:01   #7
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

Jeg skjønner litt hva ullmor mener, men og at det ble en litt uheldig tittel.
kanskje syklubb passet bedre...

Jeg har ikke erfaring fra manndominert yrke, så det kan jeg ikke uttale meg om, og i huset vårt er det rimelig tomt for menn når gubben er til sjøs...

Jeg er veldig glad for de to karene vi nå har på jobb. Veldig godt når en ellers er 10-12 damer (ikke samtidig da!). Mye bedre enn før jeg begynte her, da det kun var damer, 30-40 stk....

Tror dette ble en nyttig (og lang) diskusjon som kanskje gjør at vi tenker en ekstra gang, både nye og gamle.

Ja, flott at dette ble tatt opp og at det ble diskutert på en så fin måte.

Gammel 16-06-08, 01:03   #8
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

Det er det absolutt. Men jeg oppfattet vel ikke at det var det, egentlig, som var problemet? På den annen side er jeg jo dame selv, så jeg er sikkert subjektiv og evner ikke å se at jeg egentlig er en del av problemet.

Svar

Emneord
klassiker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.