|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sperre Cartoon Network?Jeg tror rett og slett at du må finne frem bruksanvisningen til tv'en. Det må da være mulig å legge den som kanal 78 eller noe. Mannen min kunne gitt deg et veldig godt svar og sannsynligvis en forklaring på hvordan du gjør det også, men jeg er på jobb nå.
|
|
|
|
#3 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Sperre Cartoon Network?
Samme her. Vi hadde hele familiepakken en periode, i forbindelse med noe promoteringsgreier. Fikk ha familiepakken gratis i et par måneder. Da fikk vi prøvd det, og det fristet i grunnen lite å betale 300 ekstra i måneden for et par kanaler som var verd å se på. Da får vi heller klare oss med Super, og DVDer.
|
|
|
|
#4 |
|
I farta!!
|
Ja akkurat. Mannen såg litt på Discovery, eg har fortsatt kanalane eg ser på og ungane har nok med dvd og nrk super. Mange pengar spart.
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den kanalen har jeg litt lyst på ja, men problemet er at det desverre (teit) ikke går an å kjøpe EN kanal, så da må jeg ha en pakke med en haug med drittkanaler jeg aldri ser på og betale for dem, bare for å få Playhouse Disney. Men NRK Super er jo knall da, dessuten laster vi ned alt hun har lyst på og legger det inn på xboxen, så der har vi en haug med Disneyfilmer og diverse.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|