Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sperre Cartoon Network?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-08, 09:20   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sperre Cartoon Network?

Jeg tror rett og slett at du må finne frem bruksanvisningen til tv'en. Det må da være mulig å legge den som kanal 78 eller noe. Mannen min kunne gitt deg et veldig godt svar og sannsynligvis en forklaring på hvordan du gjør det også, men jeg er på jobb nå.

Jeg kjenner at jeg er veldig lykkelig over at snuppa tror på oss når vi sier at "slossing-tv" er for barn som har begynt på skolen. Hun kommer skremt springende hvis det er noe skummelt og ber oss bytte kanal. Mannen har nå kjøpt Playhouse Disney, men selv om jeg synes alt går i reprise der så er det i hvert fall ganske uskyldige programmer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:17.