Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Og så er det snart jul igjen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-08, 09:11   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og så er det snart jul igjen

Nei, jeg har forsåvidt aldri hørt om noen om har fnyst og blitt vilt fornærma.
Adrienne, jeg er jo ikke lenger med i noe som helst, så jeg mottar med glede gaver alle dager i året. Med tanke på julefeiring gjør jeg jo min egen greie der, som fortalt i en annen tråd rundt juletider '07. Bursdager har jeg ennå ikke funnet en plausibel grunn til å ikke feire, selv ikke i bibelen. Jeg er klar over JV's grunner til å ikke gjøre det, men de holder ikke helt vann i mitt hode.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 09:19   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er egentlig JVs grunner til å ikke feire bursdag? Har aldri skjønt det. :treig:

Gammel 20-06-08, 09:23   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hva er egentlig JVs grunner til å ikke feire bursdag? Har aldri skjønt det. :treig:

Nei, si det. De er litt farfetched. I bibelen er det svært få bursdager referert, og de har uten unntak tragisk utfall. Så vidt jeg vet. (merk, dette har jeg ikke kikket så nøye på, mulig noen har andre opplysninger)
F. eks. Herodes' datters bursdag, hvor døperen Johannes hode ble servert, ja nettopp, på et fat. Og så er det en eller annen annen bursdag, men den husker jeg ikke nå. Logikken er da at så lenge det ikke er referert noen happy bursdager, er det en no-no. Min logikk er vel mer at bibelen hadde vært usannsynlig mye tjukkere hvis man skulle referert alle de festlige selskapene. Bare Metusalem hadde jo blitt et langt, veldig langt, kapittel.

Gammel 20-06-08, 09:22   #4
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

men de holder ikke helt vann i mitt hode.

Vannhode?

Gammel 20-06-08, 09:24   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Vannhode?

Det er jo nettopp det det ikke er.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:24.