Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bakovervendt sete som er smalt i "basen"

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-08, 21:02   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bakovervendt sete som er smalt i "basen"

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Akta Graco DuoLogic, men det er bare til 18 kg. bakovervendt, og ikke lengst i ryggen.
Men then again, så er Akta Graco setet du har nå også bare til 18 kg. bakovervendt i baksetet, og ikke lenger i ryggen, så det blir det samme, med DuoLogic er smalere.

Det er i grunnen også et poeng at setet skal kunne vare lenger. Vi har dog ikke all verdens plass frem til fremsetene heller. Disse to andre som ble anbefalt her i tråden, hvor plasskrevende er de fremover?

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Hvilke beltestoler har du da? Vi fikk problem med et bakovervendt og to beltestoler helt til vi byttet den ene beltestolen fra HTS til Britax. Det var smalere der man fester selen.

Et MaxiCosi og et Brømer. Det er litt lettere med Brømer-stolen, men begge er trange.

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Hvis det er Cosmic du har, har du prøvd å flytte den lenger vekk fra seteryggen?

Eh... Det har jeg rett og slett aldri fått til. Når jeg strammer selene skikkelig til så trekkes stolen inntil seteryggen uansett hvordan jeg prøver å sette det. Og jeg kan jo ikke kjøre med slakke seler?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.