|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bakovervendt sete som er smalt i "basen"
Jeg setter meg med kneet oppi setet, alle seler er da festet men løst. Strammer så forankringsselene hardt og så strammer jeg bilbeltet. Da holder det seg vekk fra bakseteryggen. Setet står da også som støpt siden forankringsselene strammes enda litt når du går vekk fra setet.
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Vi har DuoLogic til Blobben. Det tar ganske mye plass fremover, men det løser vi med å skyve baksetene helt bak og legge ned seteryggen på baksetet så mye det går, så det er ikke noe problem, synes jeg. Vi har setet bak passasjerplass og har god plass til bena foran. Baksetene i din bil er like mine, er de ikke? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Vi er to til å feste setet: jeg klatrer opp i setet, og Teomannen strammer forankringsselene. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bakovervendt sete som er smalt i "basen"Hi-way tar mindre plass i dybden enn Secura. Vi fikk ikke plass til Secura i bilen vår.
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Bakovervendt sete som er smalt i "basen"Hi-way og Secura seiler opp som favoritter her, ser jeg. Og takk for forklaring på det der med monteringen. :ikke teknisk vidunder, akkurat:
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|