Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bakovervendt sete som er smalt i "basen"

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-08, 22:22   #1
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bakovervendt sete som er smalt i "basen"

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Eh... Det har jeg rett og slett aldri fått til. Når jeg strammer selene skikkelig til så trekkes stolen inntil seteryggen uansett hvordan jeg prøver å sette det. Og jeg kan jo ikke kjøre med slakke seler?

Jeg setter meg med kneet oppi setet, alle seler er da festet men løst. Strammer så forankringsselene hardt og så strammer jeg bilbeltet. Da holder det seg vekk fra bakseteryggen. Setet står da også som støpt siden forankringsselene strammes enda litt når du går vekk fra setet.

Gammel 08-07-08, 01:31   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er i grunnen også et poeng at setet skal kunne vare lenger. Vi har dog ikke all verdens plass frem til fremsetene heller. Disse to andre som ble anbefalt her i tråden, hvor plasskrevende er de fremover?

Vi har DuoLogic til Blobben. Det tar ganske mye plass fremover, men det løser vi med å skyve baksetene helt bak og legge ned seteryggen på baksetet så mye det går, så det er ikke noe problem, synes jeg. Vi har setet bak passasjerplass og har god plass til bena foran. Baksetene i din bil er like mine, er de ikke?

Men ja, det tar mye plass fremover. Vi hadde Cosmic før, og det mener jeg tok mindre plass fremover.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 01:32   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Jeg setter meg med kneet oppi setet, alle seler er da festet men løst. Strammer så forankringsselene hardt og så strammer jeg bilbeltet. Da holder det seg vekk fra bakseteryggen. Setet står da også som støpt siden forankringsselene strammes enda litt når du går vekk fra setet.

Vi er to til å feste setet: jeg klatrer opp i setet, og Teomannen strammer forankringsselene.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 00:05   #4
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hi-way tar mindre plass i dybden enn Secura. Vi fikk ikke plass til Secura i bilen vår.

Gammel 09-07-08, 23:11   #5
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hi-way og Secura seiler opp som favoritter her, ser jeg. Og takk for forklaring på det der med monteringen. :ikke teknisk vidunder, akkurat:

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.