|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?August er bedre, altså ... Hm. Da har vi ikke ferie lenger, så det utgår vel. Men bekymringsfullt det der med fellesferie og køer. Billetter til nattshowet er for øvrig fortsatt å oppdrive, jeg sjekket like før jeg skrev innlegget. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?
Det trenger ikke koste så mye! Jeg fant en bra link med pakkepris for overnatting og dyreparkbilletter, se her: http://www.sorlandet.com/?articleid=482 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
10 000??? For en fam på 3??? |
|
|
|
#4 |
|
Peppy!
|
Hvis vi skulle dratt (som er høyst usikkert) så ville det vært førstkommende søndag.
Tre netter på hotell: 1600*3 = 4800 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Vi var i dyreparken i går og storkoste oss. Prinsen ville knapt gå fra løveburet der to majestetiske løvepappaer lå og solte seg i glansen av beundrene menneskebiffer bak glass
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Vi skal i år i Dyreparken for tredje året på rad. Vi voksne gleder oss for vi elsker parken og Poden gleder seg villt til å se Kaptein Sabeltanns smokkarium hvor smokkene hans "ligger". Håper bare på pent vær på fredag. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Vi var i Dyreparken i juli i fjor, og det var kjempefint! De eneste plassene det var mye kø var ved tømmerrenna og de elektriske bilene, og så var det ganske tett med folk i Sabeltanns Verden. Men det var virkelig verdt turen og pengene, vi storkoste oss alle sammen, og syns nesten to dager i parken var litt lite. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
fri
|
Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Vi har vært der i høysesongen hvert år de siste årene, og jeg synes ikke det er så ille fullt. Klart det er kø ved Tømmerrenna og nå også ved Sabeltannskuta siden man ikke lengre kan hente billetter på forhånd. Men det er så mye annet å finne på, og jeg synes egentlig det er litt koselig med mye folk jeg da.
Trallene kan være ganske tunge. De har fått noen nye som er litt lettere å dra som jeg byttet til nå. Vi har alltid med en kjølebag med niste og drikke, og finner en plass å spise lunsj i parken. Barna kan også hvile seg oppå tralla innimellom, men er de små så lønner det seg med egen vogn. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Hvis dere drar bør dere beregne å være i parken før åpningstid (iallfall hvis dere kjører) slik at dere slipper kø for å komme inn i parken (og får parkert nærme inngangen). Gjør aktivitetene med det samme, for køen blir større og større utover dagen. Planlegg ruten gjennom parken så dere slipper å gå mye fram og tilbake og samtidig får med dere forestillinger og fôring av dyrene dere er interessert i.
|
|
|
|
#10 |
|
Javel
|
Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Vi var også og spiste på Afrika restauranten i fjor. Og jeg synes det var veldig bra. Til og med de kresne ungene mine gaflet i seg fra buffeen.
|
|
|
|
#11 |
|
|
Åh? Er det nytt av året? Husker vi kom dit i fjor og ble ganske skuffet da første ledige billetter først var kl. 18.30. Ble ikke noe skute på Poden dengang og vi hadde planer om å løpe strake veien for å finne billetter når vi kommer dit på fredag. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|