|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Syns du Daffy sier noe vettugt her? | |||
| Helt enig |
|
19 | 32,76% |
| Delvis enig |
|
28 | 48,28% |
| Daffy må være full |
|
11 | 18,97% |
| Deltakere: 58. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ad astra
|
Sv: Bygger dere image gjennom barna?
Nei.
|
|
|
#2 |
|
Administrator
|
Sv: Bygger dere image gjennom barna?Vi bygger ikke image gjennom barna våre, men vårt "image" påvirker jo hvordan barna våre fremstår. Men jeg kan se at du har et poeng, gjerne når foreldrene ikke har noe definert image fra før. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Bygger dere image gjennom barna?Jeg synes Daffy sier "noe vettugt" her, i den forstand at mange foreldre nok ser barna som en forlengelse av seg selv. Jeg ser jo f.eks. mange si at de synes det er viktig at barna er pent kledt i matchende klær, at de synes det ser stygt og slurvete ut når klærne deres ikke passer sammen i det hele tatt, og at de legger merke til det og "tenker sitt" når andres barn har umatchende klær. Men det synes jeg egentlig er ganske naturlig. I utgangspunktet er jo barna en slags forlengelse av foreldrene. Og så er de i tillegg egne individer, men når det gjelder hvordan barna fremstår, så tar det jo en stund før individualiteten gjør seg gjeldende. Babyer har ingen mening om eget image, men jo større de blir, jo sterkere meninger vil de ha om hva de har på seg.
|
|
|
#6 |
|
hmmm
|
Ja, jeg synes du har et poeng her.
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bygger dere image gjennom barna?Alle velger jo for barna sine enten det er det ene eller det andre. Slik som hos oss, for eksempel. Jeg er kristen. Jeg tar med ungene i kirka, på aktiviteter i regi av menigheten og på sommerleirer. Tiåringen er nå blitt veldig engasjert i menighetsarbeid og det hadde hun nok ikke blitt om ikke hun var blitt tatt med på den arenaen. Likevel er det hennes engasjement og ikke mitt som gjør at hun velger å bruke mye tid på det. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Som jeg skulle skrevet det selv. Mine to yngste barn går også på hobbyklubb på bedehuset her, ja jeg er kristen, men de gjør det fordi de har lyst. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Fortynnet
|
Denne da, eller? |
|