Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?
LV-vesker er harry på flere plan. Ikke bare har de logoen over hele seg og er kopiert i 3000 ganger flere eks. enn LV selv noen gang vil produsere. De ser også ut som noe moren min fant på parfymeriet på Holmlia Senter på 90-tallet. De kan ha så god kvalitet de bare vil, det hjelper ikke. Stilen minner meg litt om disse søte, små ryggsekkene de over 50 går med når de skal se litt ungdommelige ut.
Ellers synes jeg ikke joggedress, Grandis og campingvogn nødvendigvis er harry. Det blir harry når du knapt har andre plagg enn joggedresser, alle har tre striper på sidene, du (og ungene dine) spiser Grandis (eller andre hel- og halvfabrikata) flere ganger i uka og campingferiene blir tilbragt på den samme campingplassen hvert år, iført grilldresser, stadig pattende på en rullings, de voksne drikker øl og kartongvin og barna drikker cola, samtalene rundt vognene går i akkurat det samme som året før, og alle stemmer på samme parti.
Selv røyker jeg, liker å spise Grandis og "taco" av og til (selv om ordentlig texmex er bedre), blir fort god og full når jeg er ute, banner litt for mye, og blir litt for sint på ungene av og til. Men jeg liker rødvin, tykke bøker og teater, og lager stort sett sunne middager, stort sett fra bunnen. Huff, nå hørtes jeg veldig ut som en lærer jeg hadde en gang.
Det var noen som lurte på hva grilldress er:

Sist redigert av Majsa : 23-07-08 kl 05:54.
|