Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-08, 14:14   #61
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å bli harry?

Kjør formålsløst rundt i en blodstylet bil, som er så senket at du må kjøre i 5 km i timen for ikke å knuse understellet når du dumper borti noen av ujevnhetene i veien. Stopp for å prate med likesinnede gjennom bilvinduet. Gjenta i timesvis.

Gammel 14-07-08, 15:11   #62
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

jeg røyker.

:avskriver drømmen om Kirsebærklining med umiddelbar virkning:

Og jeg har riktig nok ikke hull her og der lenger,

... og der forsvant resten av drømmen.

Sukk.

Gammel 14-07-08, 15:17   #63
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja jeg må bare beklage til de som føler seg støtt, men røyking er virkelig harry.

Gammel 14-07-08, 15:18   #64
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Sitat:

Jeg røyker

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

:avskriver drømmen om Kirsebærklining med umiddelbar virkning:

Jeg røyker selvsagt ikke hvis det ser ut som om det skal bli litt klinings. Duh!

Sitat:

Og jeg har riktig nok ikke hull her og der lenger

... og der forsvant resten av drømmen.

Sukk.

Jeg har ikke grodd igjen enda.

Gammel 14-07-08, 15:34   #65
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overse. Tenker jeg.

Ja, jeg vet røyking er harry, men det passer tydeligvis veldig godt inn med resten av meg.

Gammel 14-07-08, 20:08   #66
Stavangerjentå
Undrende

Stavangerjentå sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Stavangerjentå er litt kul
Standard

Klappe når charterflyet lander!

Stavangerjentå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 20:28   #67
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker at å gå med strap-less bikinitopp med en topp utenpå som er helt åpen foran, kreppet hår, svarte, store solbriller, åletrang bukse og spisse, høyhælte designersko på en lekeplass, mens din 2 år gamle datter går med sossesjal i halsen, er en give-away. Men hun var veldig hyggelig, da, det skal hun ha ... :fordomsfri:

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 11:21   #68
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Trendy trenger ikke være upraktisk da.
Praktisk trenger heller ikke være dritkjedelig.

Noe jeg finner harry er "guttete" jenter i stoooore hettegensere som får de til å se fullstendig formløse ut. Har de i tillegg en overfarget og litt "utdatert" kort frisyre, en masse ørebling og skatersko så kan jeg også finne på å kalle det harry...

Jeg er harry!! Elsker hettegensere! Men har langt hår, ofte med ettervekst(håret vokser ca 2 cm pr mnd) men ikke skatersko. :snufs:

Ikke røyker jeg, men har heldigvis 3 tattiser, 1 seriøst diger, og kan drikke hvem som helst under bordet om du gir meg rigelig med kald øl og en god Jokke-cd. (Dog har jeg kun drukket 1 gang på 7 år, men jeg spytter ikke i glasset når jeg først drikker).

Og vi er i Sverige på shoppings ca 2 ganger pr år, noe som kanskje er litt lite? Vi får prøve å dra litt oftere, ellers får jeg bare juge på meg en tur pr mnd,det bør vel holde??

:Vil gjerne være litt Harry:

Gammel 15-07-08, 11:24   #69
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Turi er meg.

(bortsett fra røyken da... Altså en forbedret utgave av meg. :dobbeltsjokk: )

Gammel 15-07-08, 11:26   #70
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Turi er meg.

Gammel 15-07-08, 16:01   #71
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det hjelper godt å farge håret halmgult, vente noen uker til du får synlig ettervekst, og deretter iføre deg hullkort dongeriskjørt og ta med deg ei slik veske når du promenerer i byen - helst en kopi, men originalen duger også

Den kategorien LV-veske-innehaver du beskriver, ville NEPPE hatt en original LV. Neppe!

Gammel 15-07-08, 17:16   #72
Pusurkine
Superaktiv

Pusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populær
Standard

De som sier at andre er harry - de er har harry de!!

Pusurkine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 18:19   #73
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

heh...om man venter lenge nok vil denne tråden beskrive alt og alle...har hull her og der riktig nok uten bling, tattis, røyker lite men snuser desto mer halmgul bleike jobb ja jøss, aldri vært hverken på¨charter eller på shopping i swe. men gubben bor i campingvogn og jeg har hettegenser, og så tror jeg jeg bør være forsiktig med å si hva jeg syns er harry.....

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 19:34   #74
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Turi er meg.

:flytter Kirsebærfantasier over på Turi:

Gammel 15-07-08, 20:22   #75
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Den kategorien LV-veske-innehaver du beskriver, ville NEPPE hatt en original LV. Neppe!

Nei, vettu hva. Det får da være grenser for hvor harry de skal være også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 20:25   #76
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Harrybæret

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 21:00   #77
turi
representert

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

:flytter Kirsebærfantasier over på Turi:

Også kan jeg gjøre sånn:: ... Må jo være verdt en harry-fantasi det!!

Gammel 16-07-08, 21:36   #78
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Fireåringen min sin største drøm når hun blir voksen: Bo i campingvogn på heltid.
Harry?

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 21:59   #79
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Jeg er harry!! Elsker hettegensere! Men har langt hår, ofte med ettervekst(håret vokser ca 2 cm pr mnd) men ikke skatersko. :snufs:

Ikke røyker jeg, men har heldigvis 3 tattiser, 1 seriøst diger, og kan drikke hvem som helst under bordet om du gir meg rigelig med kald øl og en god Jokke-cd. (Dog har jeg kun drukket 1 gang på 7 år, men jeg spytter ikke i glasset når jeg først drikker).

Og vi er i Sverige på shoppings ca 2 ganger pr år, noe som kanskje er litt lite? Vi får prøve å dra litt oftere, ellers får jeg bare juge på meg en tur pr mnd,det bør vel holde??

:Vil gjerne være litt Harry:

Da er jeg harry også. Har riktignok ikke så mye blingbling av noe sort, men elsker stoooore hettegensere, jo større jo bedre. Skatesko har jeg også.
Drikker som injkvart gjør jeg også, når jeg først setter igang.
Har ikke tatovering, men ønsker meg en STOR en midt mellom skulderbladene.
Av en stor, rød rose hvor det står LOVE inni (kødda)

Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 15:48   #80
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Etter å ha lest denne tråden så må vi vel konkludere at vi har alle en "Harry" i oss

Noen som vil påstå at de ikke er "Harry"?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.