Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-08, 18:05   #1
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Jeg gir fint f... i hva andre måtte synse og mene om meg.
Mange vil si jeg er harry med tatovering, piercinger, band t-skjorter og slitte olabukser. Eller når jeg kommer i ishalldressen min som gjør meg nesten lik michelinmannen.
Jeg hater å fryse, hater å shoppe til meg selv, og jeg driter i om andre mener at joggedressen min er harry.
Hvitevarer, husholdningsgjenstander osv. skal være gode bruksting, ikke kjøpt på grunn av hva som er in eller ikke. Jeg finner det harry og snobbete å mene at noen er harry på grunn av fargen på feks kjøleskapet.
Jeg er individualist, men ikke til det ekstreme. Jeg liker å skille meg ut, men jeg takler og å være helt mainstream. Begge deler er helt greit til sin tid.

Om noen forteller meg at jeg er harry så må de gjerne det, jeg kommer aldri til å la meg affisere av det. Andres meninger er ikke det som definerer meg, eller som bekrefter meg.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.