|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
© All rights reserved
|
![]() Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?Inspirert av Jessicas harrytråd og soler du deg toppløs?-tråden, som har utviklet seg til å omhandle hvorvidt det er harry å sole seg eller ikke: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?Mye av det som betegnes som harry synes jeg er ganske stygt i utgangspunktet, så hockeysveis, solariumsgul hud, tennissokker, grilldress og moccasiner ser du meg aldri i, men jeg elsker f.eks. tatoveringer og skal ha flere til tross for det andre sier.
![]() |
#3 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?Absolutt ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?Nei, i dag føler jeg meg såpass trygg på meg selv at jeg gjør det jeg føler for. Men jeg gjør ikke ting som jeg syns er harry. Jeg syns f.eks. at supermann-t-skjorter er harry, så jeg går ikke kledd med det. Heller ikke t-skjorter av typen "my boobs are perfect", det er både smakløst og harry.
![]() |
#5 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?Nei... tror ikke det |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?Nei, det gjør jeg ikke.
![]() |
#9 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?Ikke i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
#11 |
Fjott
|
![]() Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?Nei vet du hva. Jeg har da virkelig nok med å holde meg unna ting jeg selv synes er harry, skal jeg bry meg om hva andre mener også nå da?
![]() |
#12 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?Bryr meg ikke om hva andre mener er Harry. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?Det vil alltid være noen som synes du er harry. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?Næsj. Jeg var friker/hippiaktig i et sossete ridemiljø som tenåring, så jeg er herdet i forhold til hva andre måtte mene om min (manglende) stil.
![]() |
![]() |
#15 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?Neida, bryr meg ikke så veldig.
![]() |
#16 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?Nei, det bryr jeg meg ikke om. Det er jo veldig forskjellig hva folk putter i den båsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Epikur
|
![]() Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?Jeg tror ikke på at man ikke byr seg. Altså, jeg tror at mange tror de ikke bryr seg, men alle er jo påvirket av feks hvor de oppvokst, familiebakgrunn, utdanningsnivå, politisk ståsted, bosted, sosial klasse, omgangskrets, moter, FP osv. Ingen er en øy, og klart man bryr seg om hva signifikante folk mener.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?Nei, jeg bryr meg overhodet ikke om hva andre synes er harry. Jeg har selvtillitt og bagasje nok til å tvert i mot fnise litt av andres betraktninger over hva som er harry.
![]() |
#19 |
Epikur
|
![]() Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?
Du er jo blitt helt ødelagt av trykket i cabinen, du liker jo LV-vesker! I min vennekrets hadde vi frosset deg ut.
![]() |
#20 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?Ja, jeg bryr meg, og blir lei meg når noe jeg har/gjør plutselig blir omtalt som harry. Objektivt sett så bryr jeg meg ikke, og jeg endrer ikke stil/atferd av den grunn, men det kan være sårende. Blant annet har jeg visst grufullt harry hvitevarer.
![]() |
|
|