Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er så sint at jeg koker innvendig!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-08, 19:55   #13
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er så sint at jeg koker innvendig!

Ja, han er enig med meg, men har liksom gitt opp å diskutere med faren, så den kampen må jeg ta... Men jeg skal prøve å få han til å snakke med ham igjen og få han til å forstå at det er alvor. Jeg har fått ganske mange frekke bemerkninger av min svigerfar opp igjennom tidene, blant annet at jeg har hatt null ambisjoner og drømmer for fremtiden fordi jeg ville begynne å studere på universitetet. Han mente jeg burde se på ungene hans, som har jobbet siden de var 19. Han er jo så dum at jeg klarer ikke å ta ham seriøst, men jeg må jo allikevel forholde meg til ham. Og det tok lang tid før min mann grep inn hver gang han kom med stikk mot meg. Så vi har kranglet en del fordi jeg har følt at jeg ikke har fått noe støtte av mannen min. Han så imidlertid hvor sint jeg ble i dag, så jeg tror nok jeg skal klare å få ham til snakke med faren.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:14.