Sv: Er så sint at jeg koker innvendig!
Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.
Jeg vet at tre is er ingen krise, men vi har besteforeldre som bor veldig nærme, farfaren, mormor og morfar og farmor + ny mann. Hvis alle skulle gitt tre is hver gang ungene var innom, så ville det blitt ganske mye til slutt.
Dette er et problem for oss også. Vi har bestefar, bestemor, oldefar og onkler boende i nærheten, og det virker ikke som om de er klar over at unger er utspekulerte og bruker det for det de er god for. Først innom bestemor og klage litt over at de ikke har fått is i dag, ca-ching! Så innom bestefar etter å ha tørket is-sporene fra trynet og smiske seg til en is til, ka-ching! Så innom oldefar for å se på barnetv så mye de lyster og gofle i seg enda en is, ca-ching! Så kommer de hjem og så vet stakkars mamma ikke hvor lure de har vært og gir dem is til dessert etter middag Jeg vet at de synes jeg er litt rar som ikke synes det er stor stas når de løper og henter is til ungene, men det blir så ekstremt mye is på en og samme dag, HVER dag at jeg føler jeg nesten aldri kan gi dem is selv, når alle andre har foret dem stappfull av det allerede.
 -06
|