|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: Betyr navnets betydning noe for deg?
Nei, jeg innser at det bare ville plaget meg. Men jeg synes jo at det bør være grunn god nok. Det finnes jo haugevis av andre navn.
|
|
|
#2 |
|
Audacious
|
Sv: Betyr navnets betydning noe for deg?Jeg signerer Toffen - mer opptatt av opprinnelse på navn enn direkte betydning, men ville ikke valgt navn med kristen betydning. Ikke bare direkte kristen, men "Guds lam" og sånt.
|
|
|
#3 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Betyr navnets betydning noe for deg?Nei det betyr ikke noe særlig for meg, bortsett fra at jeg styrer unna kristne navn. Navnet til lille betyr "den som er elsket" eller noe lignende, og det passer jo godt. Mitt navn betyr "den vakre" eller noe i den duren, noe som selvfølgelig passer utmerket. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Betyr navnets betydning noe for deg?
Ja, det gjør det jo. Men helt seriøst: Ville det plaget deg å hete Kristin? (På grunnlag av betydningen altså, ikke på grunnlag om du synes navnet er fint eller stygt.) I tilfelle tror jeg nesten jeg vil tillate meg å dåne litt. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|