|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Politisk korrekt FP?Jeg håper i alle fall ikke at FP blir et sted der man toner ned kunnskapen og engasjementet man sitter inne med fordi de som ikke kan like mye om et gitt tema ikke skal føle seg dumme. FP er tross alt leksikonet mitt.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Quiet, please
|
Sv: Politisk korrekt FP?Rine, nå må du lese innleggene mine ordentlig før du svarer. Dette dreier seg om folk som blir overrasket når de får høre om dagens anbefalinger. Og når det tilfeldigvis kommer dem for øre hva som er anbefalt av eksperter, bryr de seg ikke. Dessuten blir det ikke fortalt på en belærende måte overhodet. Man snakker da av og til om sånt, og da er det vel ikke så unaturlig å nevne hvordan man selv gjør ting?
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Politisk korrekt FP?
Jeg har lest innleggene dine-flere ganger. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ekvilist
|
Jeg synes det er stor forskjell mellom mellom nyheter om at gulrøtter øker kreftfaren og den viten man har om økt overlevelse ved bruk av bakovervendt bilsete og en dramatisk reduksjon av krybbedød ved ryggleie. Det er noe med å sile ut den viktige informasjonen. Jeg fatter ikke at folk bruker penger på å forsikre barna i alle bauer og kanter hos forsikringsselskapet, og samtidig lar barna sitte forovervendt eller nyfødte ligge på magen - så lenge det ikke er svært gode grunner til å gjøre det annerledes. Jeg kan leve godt med momzillastempelet hvis denne tankegangen gjør meg til en slik en.
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Politisk korrekt FP?Greit; I morgen skal jeg lage poll over bilseteproblematikken. Da vil jeg vite hvor mange her som faktisk lar barna sitt bakoverlent til de er fire. Og ingen med barn under tre får lov til å svare... Men nå er det natt ( for meg iallfall) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ß˙*∂ü*∂éé?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Politisk korrekt FP?
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Jeg vil svare først. Poden sitter bakovervendt. Han er 3 år og 5 måneder, men lenger enn en gjennomsnittlig 4-åring. |
|
|
|
#8 |
|
Live and let live
|
Et sosialt rom er et sosialt rom, og det er rammer for hvordan man oppfører seg i sosiale settinger i samhandling med andre enten det er her eller der.
Nope.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Eller så er noen så lei av sin veloppdragenhet og politiske korrekthet IRL, at de lever ut sitt rabiate jeg når de setter seg foran PC-en. Sånn for forandringens skyld. |
|
|
|
#10 |
|
Administrator
|
Eller sitt ekte jeg. Det er en del som er mer "seg selv" på nett enn i RL. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
weird
*rekker opp hånda*
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Quiet, please
|
Jupp.
|
|
|
#14 |
|
Erfaren nok
|
Det håper ikke jeg heller. Virkelig.
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 25-08-08 kl 09:46. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Politisk korrekt FP?*poff* Sist redigert av Trois : 05-09-08 kl 12:27. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Erfaren nok
|
Denne tråden er vel litt her?
|
|
|
#17 |
|
Bedreviter
|
Hvis dette hadde vært en tråd startet av en nybegynner eller av en mindre erfaren bruker, så hadde jeg kanskje tatt poenget titt, men det er en tråd startet av Vimsen, og da skjønner jeg ikke hva som er problemet med at de som er mest aktive ellers i forumet også viser seg å være de mest aktive og de som styrer mest i denne spesifikke tråden. Hvor overraskende eller unaturlig er det, liksom? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Erfaren nok
|
Hadde en mindre erfaren bruker startet denne tråden tror jeg den ville vært "drept" for lenge siden.
|
|
|
#19 |
|
weird
Godt poeng.
|
|
|
|
|
#20 |
|
Leser
|
Nei, jeg synes ikke det er ille at man har tatt et valg som sier; "Nei jeg vil ikke endre på det". Jeg har ingen problemer med at folk har feil og innrømmer det. Men jeg har store problemer med at folk benekter at disse feilene faktisk eksisterer. Dette er inntrykket mitt av denne tråden i alle fall.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 25-08-08 kl 11:14. Årsak: Mer leselig |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|