![]() |
#341 |
Vaklende
|
![]() Sv: Politisk korrekt FP?Jeg synes de aller fleste her er flinke til å vise frem flere sider av seg selv. Det er kanskje noen som kan fremstå skremmende perfekte, men det handler i mange tilfeller om lesebriller og refleksjon, synes jeg. Mim for eksempel er høyprofilert flinkis på en god del områder, og jeg lar meg ofte inspirere. Det er deilig å la seg inspirere, samt lære noe nytt. Samtidig er Mim også flink til å fremheve egne verdier, at "dette er viktig for meg" og "dette har jeg tenkt gjennom og valgt". Da leser jeg uten å la meg deprimere av Toro-posene i skapet, fordi jeg vet at jeg har valgt noen andre satsningsområder som er viktige for meg, og at det derfor må holde at jeg lar meg inspireres til å heve listen min litt. Samtidig kan jeg reflektere over egne valg, og eventuelt omprioritere.
Jeg senket skulderne av å se episoden i sommer, og tenkte med meg selv at hun får besøke flere fra FP og drikke litt rødvin der. Og da tenkte jeg det på en fin måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Politisk korrekt FP?
Jepp, tenk en hel mer! Og det ble nesten spist opp alt sammen i dag. Men det ble ikke spist så veldig mye av Lynetkaken eller Prinsessekaken, så det må jeg nesten ta med meg på jobb i morgen. Så det såh!
![]() |
#343 |
Quiet, please
|
Jeg vil drikke vin med Polyanna en kveld!
![]() |
#344 |
Vaklende
|
![]() Sv: Politisk korrekt FP?Jeg må forresten bare sutre litt over at noe må har skjedd med nettleseren min, for i dag har jeg liksom kommet en side for sent inn i alle diskusjoner. :drakk rødvin i går kveld: Amor er min kandidat til årets mor også, kanskje vi må ha en Årets forelderkåring. Liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Hertuginne
|
![]() |
#347 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Var egentlig litt lei av denne tråden nå, men Hallo?? At man kan bli litt fed up av å høre på messende Momzillas ( ja, det er vel bare å kalle en spade for en spade...) av og til, betyr vel ikke at man ikke er interessert ny kunnskap som kan være til hjelp for egne barn? Jeg gjør det jeg mener er best for mine barn , så får andre gjøre som de mener er best. Synes du drar ting litt langt her, jeg: oppgitt |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Halloen!
![]() Sv: Politisk korrekt FP?--- Sist redigert av rine : 08-08-10 kl 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Absolute Beginner
|
Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Du synes det er bra at det opplyses om nye og/eller bra ting, men kun i en dose som passer den enkelte? Det er jo bare å lese de trådene man gidder, og la være om man føler at man vet nok? |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Politisk korrekt FP?"Folk som synes alkohol er deilig er teite?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Halloen!
Har du lest innlegget jeg siterte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Quiet, please
|
Oida. Jeg har enda tilgode å få høre av folk som kjenner meg godt at jeg er noe i nærheten av en "messende Momzilla". Det jeg snakker om er foreldre som blir overrasket når jeg f.eks. nevner at Aurora (3,5) fortsatt sitter bakovervendt fordi det er anbefalt av Trygg Trafikk frem til de er minst 4 år. De sier f.eks. "Åh? Det visste jeg ikke! Ja ja, nå er jo lille vennen 18 måneder, så jeg gidder ikke kjøpe nytt sete nå. Det går jo som regel bra." Da holder jeg munn, føler jeg har sagt mitt. Jeg er ingen messende Momzilla, men jeg føler at jeg har et visst ansvar når folk tydeligvis ikke vet bedre. Men disse mødrene/fedrene er tydeligvis ikke særlig interessert i ny kunnskap. De synger i hvert fall høyt og tydelig "lalala" når de får det servert.
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007) Sist redigert av Majsa : 24-08-08 kl 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Ekvilist
|
Jeg har lest det, og satt egentlig som et lite spørsmålstegn. For jeg så liksom ikke helt sammenhengen mellom reaksjonen din og det Majsa skrev.
![]() |
#358 |
Quiet, please
|
Jeg kan ikke se noe sted at jeg skriver at jeg overfaller venner og bekjente med formaninger om bilsikring og gåstoler. Derfor har jeg litt vanskelig for å forstå den relativt voldsomme reaksjonen din. Hvis du har truffet noen Momzillas på din vei, tør jeg å påstå at jeg ikke er en av dem.
![]() |
#360 |
Fola Blakken
|
Skal vi diskutere favorittdrikke nå?
![]() |
![]() |
|
|