Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-08, 22:37   #121
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Språkrådet.

http://www.foreldreportalen.no/forum...spr%E5kr%E5det

Og nå kan jeg si at jeg blir irritert på meg selv som leser innlegg såpass dårlig, for jeg svarte på noe helt annet enn det kokosbolle spurte om. Jeg svarte på dette med smileybruk.

Gammel 24-08-08, 22:42   #122
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan virkelig ikke fordra kaller_du_meg_dårlig_mor-argumentasjon.
Og så himler jeg ikke bare litt med øynene over folk som starter diskusjoner med spørsmål de ikke vil ha svar på.

Gammel 24-08-08, 23:02   #123
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Så lærenem du er.

Jeg irriterer meg av og til når selvironien og evnen til å ta til seg råd er fullstendig fraværende. Men jeg irriterer meg ikke så mye at jeg lar være å lese innlegg, jeg har godt av å få opp pulsen litt, jeg som trener så lite.

Ikke sant.

Regner med at det ikke er mange av elevene dine som har peiling på dette. Så dette må du få inn på pensum.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 23:10   #124
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke om jeg irriterer meg så mye, men jeg kan bli litt oppgitt og klikke meg ut av tråder pga. folk som insisterer på å drasse rundt på gammelt nag. Sånt er kjedelig å være vitne til. For ikke å snakke om forutsigbart. Når man ser at bruker A har svart i bruker B sin tråd så trenger man ikke å åpne den for å vite at det er en spydighet, liksom.

Ellers har jeg veldig sans for folk som ikke er allergisk mot å si "sorry, jeg var skikkelig teit" eller noe fremfor å bare sutre, flørte eller kjefte seg ut av kritikken de får. Eventuelt satse på en kombinasjon. Jeg driter jo i grunnen om f.eks. him fikk mensen i dag eller har krangla med mannen, dersom hun tråkker på meg og ikke har anstendighet nok til å si unnskyld for det. Jeg hører gjerne om hvorfor dette var en kjip dag og det er fint å skjønne mer av hva som skjedde, men uten en beklagelse så kan jeg lett tolke det som "jeg har rett til å tråkke på andre om dagen min er dårlig". Og sånt liker jeg ikke.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 23:13   #125
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som om det er noe galt i å flørte seg ut av kjipe situasjoner.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 23:16   #126
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Siden dette er et internettforum kan vi kalle det ifurting, og og da går det fint i torskens lille bås.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Så praktisk! Da kan jo torsken irritere seg over alt som foregår her! Eh, jeg mener ialt, selvsagt.

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Pugge,pugge,pugge,pugge og atter pugge.

Mellomrom etter komma.

Gammel 24-08-08, 23:26   #127
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Som om det er noe galt i å flørte seg ut av kjipe situasjoner.

Hehe. Ikke om man klarer å beklage om man har vært skikkelig kjip. Da kan man flørte i vei. Men folk som bare blafrer med øynene og bytter tema hver gang de får reaksjoner på egen dårlige oppførsel er ikke så veldig sjarmerende i lengden.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
Gammel 24-08-08, 23:30   #128
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Hehe. Ikke om man klarer å beklage om man har vært skikkelig kjip. Da kan man flørte i vei. Men folk som bare blafrer med øynene og bytter tema hver gang de får reaksjoner på egen dårlige oppførsel er ikke så veldig sjarmerende i lengden.

Hvordan går det med psykodrittsekkmøkkamannen, forresten?

Gammel 24-08-08, 23:43   #129
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spøker bare med de jeg vet vet bedre. Som Liven.

Jada. Jeg glemte en n, men jeg holder i alle fall med rett lag.

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

En uke i måneden blir jeg mer enn gjennomsnitlig irritert over brukere som er dumme. Resten av måneden klarer jeg mye bedre å overse det. Og med dumme mener jeg skikkelig korttenkte og virkelig ikke skarpeste knivene i skuffen.

Helt enig. :am there, do that:

I Torskens ånd: jeg irriterer meg over impotente.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 23:52   #130
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 23:56   #131
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

:notere på listen over verneverdige setninger:

Gammel 24-08-08, 23:58   #132
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Hva vet man egentlig om andres egenskaper på bakgrunn av hva de skriver på FP? Ganske lite, vil jeg tro.

Gammel 25-08-08, 00:12   #133
kie
weird

kie sin avatar

Standard

Hvordan går det med psykodrittsekkmøkkamannen, forresten?

Fnis. Jeg har selvsagt nettopp outet ham igjen i bloggen. Eller meg og min manglende evne til å vite når jeg skal holde kjeft.

Gammel 25-08-08, 00:50   #134
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Krisebær, her.

Jeg irriterer meg svært sjelden :zen:
Men jeg irriterer meg over folk som irriterer seg.

Seriøst. Jeg gjør det.

Det gjør jeg også...

Gammel 25-08-08, 01:21   #135
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg irriterer meg over prikkesutring, hevnprikking, de som konsekvent starter setninger med liten bokstav, sms språk, forskjellige fonter/farger, starter et innlegg midt i en setning, overdreven smileybruk, roping, orddelingsfeil og så videre.

Egentlig er dette forumet helt perfekt, for det er såpass mange som er opptatt av språk. Og de som ikke bryr seg klarer jeg fint å hoppe over.

Gammel 25-08-08, 04:00   #136
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Hva vet man egentlig om andres egenskaper på bakgrunn av hva de skriver på FP? Ganske lite, vil jeg tro.

Pøh! :analyserer:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 07:44   #137
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Folk som virkelig tror at 'signerer' betyr det samme som 'jeg er enig' irriterer meg.

Gammel 25-08-08, 08:24   #138
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Hva hvis jeg sier at caplex, norsklæreren din på ungdomsskolen, helsesøster, fastlegen din OG mora di kan ta feil eller ha utdatert kunnskap?

Gammel 25-08-08, 08:45   #139
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Folk som virkelig tror at 'signerer' betyr det samme som 'jeg er enig' irriterer meg.

Signerer.

Unnskyld, jeg klarte ikke dy meg, mandagsmorgen-humor og alt det der.

Gammel 25-08-08, 08:55   #140
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Det eneste som har irritert meg her inne er rødprikkere.

Hæ? Skriver man noe dumt, så skriver man noe dumt, og da blir det rødprikk. Hvis noe provoserer meg, så prikker jeg rødt. På NM rødprikket jeg flere ganger om dagen, her prikker jeg kanskje kanskje en gang i uken. Så jeg irriterer meg en god del mindre her. Syt over rødprikker, hevnprikking eller de grønne som egentlig skulle vært røde, dvs innholdet er rødt, men prikken er grønn, fordi brukeren mener å inneha zen, føle seg for god til å fyre av et tyttebær eller noe. De prikkene irriterer meg grenseløst. Er du sur, stå for det og send en rød! I can take it, bring it on!

Opprinnelig lagt inn av P.K., her.

Er det skikkelig ille skriver jeg noen sarkastiske innlegg som jeg (nesten) aldri poster, og så får jeg ut mye innestengt frustrasjon.

Går det an å la være å poste sarkastiske innlegg? :forvirret: Det ante jeg ikke.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg passer meg ifallfall veldig for å vitse hvis folk bommer litt med skrivinga*. (...) Man vet jo ikke om denne personen sliter med dysleksi e.l. )

Vi har flere brukere som er dyslektiske, også flere du aldri skulle tro var det, og samtlige jeg vet om har rapportert at de setter pris på et forum med høy språkbevissthet og lav språklig sjuskefaktor. Fordi det for en dyslektiker er mye lettere å lese et korrekt språk med korrekt tegnsetting, og de aller fleste ordentlige dyslektikere jeg har snakket med eller hørt innspill fra setter pris på hjelp og innspill. Språklige sjusker og slurvere, derimot, de blir sure. Som de sier på SM: Kan ikke oxo jei skirve åssen jei vill kansje?

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.