|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?
Hehe. Ikke om man klarer å beklage om man har vært skikkelig kjip. Da kan man flørte i vei. Men folk som bare blafrer med øynene og bytter tema hver gang de får reaksjoner på egen dårlige oppførsel er ikke så veldig sjarmerende i lengden.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
© All rights reserved
|
Jada. Jeg glemte en n, men jeg holder i alle fall med rett lag.
Helt enig. :am there, do that: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
:notere på listen over verneverdige setninger:
![]() |
#6 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fnis. Jeg har selvsagt nettopp outet ham igjen i bloggen. Eller meg og min manglende evne til å vite når jeg skal holde kjeft.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|