Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Politisk korrekt FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-08, 14:00   #1
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Er det så mye forumfjasing nå? Har ikke det meste forflyttet seg til blogorama?

Gammel 25-08-08, 14:50   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Fjasingen er jeg litt lei av, for å være helt ærlig. Jeg synes endel gode diskusjoner blir ødelagt i all fjasingen. Fjasing er morsomt og alt det der, men her inne synes jeg det blir altfor mye. :gjør meg upopulær:

Det er helt greit at du sier det, men resultatet er ikke at du blir upopulær, men at dem som har det gøy med fjasingen tar seg nær og tekker seg bort. Nå har vel størsteparten av fjasingen blitt flyttet til bloggene. :barenevnerdet:

Opprinnelig lagt inn av Guniss

Vi ser sikkert ting helt ulikt. Og sånn vil det nok være.

Det er jo nettopp derfor jeg diskuterer med deg, for jeg synes det er interessant å høre hvordan du ser på ting. (Og det jeg skrev til deg angående det med hvilket utgangspunkt en har når en leser, kommer av at jeg tror at det vi tror avgjør hva vi ser. Så når alle vi brukere skal vurdere situasjonen på FP generelt, så vil vi sitte med hver vår grunninnstilling som avgjør hva vi ser. Og jeg fikk vel egentlig litt svar på det jeg lurte på i det neste innlegget ditt, der du skrev din første opplevelse på FP. Vi preges selvsagt av det vi opplever, vi må bare være obs på at andre gjerne ikke opplever det samme. )

Gammel 25-08-08, 14:55   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Det er jo nettopp derfor jeg diskuterer med deg, for jeg synes det er interessant å høre hvordan du ser på ting. (Og det jeg skrev til deg angående det med hvilket utgangspunkt en har når en leser, kommer av at jeg tror at det vi tror avgjør hva vi ser. Så når alle vi brukere skal vurdere situasjonen på FP generelt, så vil vi sitte med hver vår grunninnstilling som avgjør hva vi ser. Og jeg fikk vel egentlig litt svar på det jeg lurte på i det neste innlegget ditt, der du skrev din første opplevelse på FP. Vi preges selvsagt av det vi opplever, vi må bare være obs på at andre gjerne ikke opplever det samme. )

Joda, vi preges jo av det vi opplever. Men det er ikke sånn at pga at min første opplevelse med FP var litt sånn uvant og overraskende, så har jeg hatt på meg negative briller i to år. Jeg ser på meg selv som en ganske positiv person egentlig, og som ikke tar ting så tungt. Men jeg har kjent litt på den følelsen Vimsen prøvde synliggjøre da hun laget denne tråden, og sånn sett har nok denne tråden bodd litt i meg og.

Jeg tror heller ikke FP kan endres. Det er hva det er. Og det passer for noen og andre ikke. Men en liten opprøsking innimellom er kanskje litt sunt uansett.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 14:57   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Og DM, er det veldig irriterende at nicket mitt er UTEN store bokstaver?
Siden det plutselig ble Guniss og ikke guniss i sitatet ditt. )

Gammel 25-08-08, 14:59   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

(Og DM, er det veldig irriterende at nicket mitt er UTEN store bokstaver?
Siden det plutselig ble Guniss og ikke guniss i sitatet ditt. )

Jeg laget quoten selv, og gikk egentlig bare automatisk ut i fra at det var med stor bokstav. (Men jeg vet at jeg har fått det riktig tidligere når jeg har gjort slik, så jeg er ikke ignorant eller noe, og det var ikke med vilje, jeg er bare litt sløv etter å ha hatt en uke med lite søvn etter mandeloperasjonen til storebror. )

Gammel 25-08-08, 15:02   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg laget quoten selv, og gikk egentlig bare automatisk ut i fra at det var med stor bokstav. (Men jeg vet at jeg har fått det riktig tidligere når jeg har gjort slik, så jeg er ikke ignorant eller noe, og det var ikke med vilje, jeg er bare litt sløv etter å ha hatt en uke med lite søvn etter mandeloperasjonen til storebror. )

Sånn egentlig burde jeg nok hatt stor G også. Men siden jeg har hatt dette nicket i over 10 år så klarer jeg ikke helt gjøre det om. (Og jeg ser ikke på deg som ignorant). Var vel på tide at jeg sluttet å være 100% temafokusert og.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18.