|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Politisk korrekt FP?Er det så mye forumfjasing nå? Har ikke det meste forflyttet seg til blogorama?
|
|
|
#2 |
|
Live and let live
|
Sv: Politisk korrekt FP?
Det er helt greit at du sier det, men resultatet er ikke at du blir upopulær, men at dem som har det gøy med fjasingen tar seg nær og tekker seg bort. Nå har vel størsteparten av fjasingen blitt flyttet til bloggene. :barenevnerdet:
Det er jo nettopp derfor jeg diskuterer med deg, for jeg synes det er interessant å høre hvordan du ser på ting.
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Joda, vi preges jo av det vi opplever. Men det er ikke sånn at pga at min første opplevelse med FP var litt sånn uvant og overraskende, så har jeg hatt på meg negative briller i to år.
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Politisk korrekt FP?(Og DM, er det veldig irriterende at nicket mitt er UTEN store bokstaver?
|
|
|
#5 |
|
Live and let live
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Sånn egentlig burde jeg nok hatt stor G også. Men siden jeg har hatt dette nicket i over 10 år så klarer jeg ikke helt gjøre det om. (Og jeg ser ikke på deg som ignorant). Var vel på tide at jeg sluttet å være 100% temafokusert og.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|