|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Stemmer du Fremskrittspartiet | |||
Nei, absolutt ikke! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
155 | 86,59% |
Ja, selvfølgelig! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
24 | 13,41% |
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Stemmer du FrP?
Om et under skulle skje og Frp kommer igjennom med sine hjertesaker og lykkes i sin politikk, så er det ikke dermed sagt at man har tatt feil. Joda, det kan sikkert bli behagelig med billig bensin, fine veier, billig alkohol og pensjonisttilværelse på Playa ett eller annet. (Jeg ser nå bort fra alle de andre ubehagelighetene som vil følge.) De etiske og politiske forskjellene vil allikevel være der.
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
Jeg går ut fra at dette var rent visuelt. Eller drømmesyn.
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Stemmer du FrP?Her er jeg rivende uenig. Jeg er også uenig med KrF i enkeltsaker, men jeg syns de har et på mange måter menneskevennlig grunnsyn. Homofilisaken et (viktig!) unntak. Men hvis jeg skal ta frem fordommene så tror jeg det er flere "gode mennesker" i KrF enn i FrP, for å si det sånn.
![]() |
#8 |
Peppy!
|
Da er vi uenige ja! Jeg sliter seriøst med deres syn på bioteknologi. Deres syn på kvinner (kontantstøtte-issues) byr meg imot. Og synet på homofili, som du selv nevner, hører ikke hjemme i vårt århundre. Ondskap i like stor grad som FrPs innvandringspolitikk. Og det å tvinge inn kristen formålsparagraf i barnehager synes jeg er på grensen til skummelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stemmer du FrP?Nå skal vi kanskje ikke "frykte" FrP så mye da, iallefall ikke lokalpolitikerne. Jeg kjenner noen som sitter i et kommunestyre for et annet parti. I dette kommunestyret er det også en eller to fra FrP. De var nyinnvalgt ved forrige valg, og ikke direkte opplyste. Det skjønte de andre i kommunestyret ganske raskt, og de som var sluest prater de to Frp'erne trill rundt og får dem ganske glatt over på sin side. Nyttige idioter er kanskje en passende beskrivelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ringskrømt
|
Menneskevennlig å diskriminere homofile? Ja, nå har jeg hørt det også ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
Nei, menneskevennlig BORTSETT fra det med homofile.
![]() |
#13 |
Ringskrømt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ekvilist
|
Jeg prøvde med kneggingen å vise at jeg var ironisk i forhold til statistikk-kommentaren.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|