Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stemmer du FrP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Stemmer du Fremskrittspartiet
Nei, absolutt ikke! 155 86,59%
Ja, selvfølgelig! 24 13,41%
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-06, 22:47   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

For øvrig liker jeg statistikken over her. Med tanke på fordeling rødt/blått. Måtte dette bli neste valgresultat.

Hvilken statistikk? Avstemningen var da ikke om man stemmer rødt eller blått?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 22:48   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Nei, sånn oppfattet ikke jeg den heller.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 22:55   #3
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Nei, sånn oppfattet ikke jeg den heller.

Det er bra. Jeg vil ikke tas til inntekt for venstresiden fordi jeg ikke stemmer FrP.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 23:39   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går ut fra at dette var rent visuelt. Eller drømmesyn.

For FrP er heldigvis ikke det eneste blå partiet, i den grad det lenger er hensiktsmessig å snakke blokker. Tør jeg spå en ny trepartiregjering: A, V og KrF?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 08:44   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fargene på selve søylene er røde og blå.

Jeg stemmer ikke FrP. Og er enig med flere her i at KrF ikke er hakket bedre.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 08:49   #6
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er jeg rivende uenig. Jeg er også uenig med KrF i enkeltsaker, men jeg syns de har et på mange måter menneskevennlig grunnsyn. Homofilisaken et (viktig!) unntak. Men hvis jeg skal ta frem fordommene så tror jeg det er flere "gode mennesker" i KrF enn i FrP, for å si det sånn.

Gammel 22-11-06, 08:59   #7
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Her er jeg rivende uenig. Jeg er også uenig med KrF i enkeltsaker, men jeg syns de har et på mange måter menneskevennlig grunnsyn. Homofilisaken et (viktig!) unntak. Men hvis jeg skal ta frem fordommene så tror jeg det er flere "gode mennesker" i KrF enn i FrP, for å si det sånn.

Da er vi uenige ja! Jeg sliter seriøst med deres syn på bioteknologi. Deres syn på kvinner (kontantstøtte-issues) byr meg imot. Og synet på homofili, som du selv nevner, hører ikke hjemme i vårt århundre. Ondskap i like stor grad som FrPs innvandringspolitikk. Og det å tvinge inn kristen formålsparagraf i barnehager synes jeg er på grensen til skummelt.

Om det er flere "gode" mennesker i KrF enn i FrP skal jeg ikke kommentere. Ganske enkelt fordi jeg ikke tør blottlegge fordommene mine alt for mye.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 09:36   #8
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Nå skal vi kanskje ikke "frykte" FrP så mye da, iallefall ikke lokalpolitikerne. Jeg kjenner noen som sitter i et kommunestyre for et annet parti. I dette kommunestyret er det også en eller to fra FrP. De var nyinnvalgt ved forrige valg, og ikke direkte opplyste. Det skjønte de andre i kommunestyret ganske raskt, og de som var sluest prater de to Frp'erne trill rundt og får dem ganske glatt over på sin side. Nyttige idioter er kanskje en passende beskrivelse.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 09:53   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fryker ikke Frp - Jeg frykter mennesketsynet de representerer.....

Gammel 22-11-06, 10:05   #10
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg fryker ikke Frp - Jeg frykter mennesketsynet de representerer.....

Det er jeg enig med deg i. Slik jeg har oppfattet det så ligger holdningen litt på: Har du havna utafor så får du komme deg opp sjæl....

Legg ned distriktene som ikke er lønnsomme!

Nei til kultur som ikke klarer seg selv.

Ja, til privat rikdom og mindre offentlige tilbud!

Nei til solidaritet !

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 12:31   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Menneskevennlig å diskriminere homofile? Ja, nå har jeg hørt det også ...

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 13:26   #12
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Menneskevennlig å diskriminere homofile? Ja, nå har jeg hørt det også ...

Nei, menneskevennlig BORTSETT fra det med homofile. Nå stemmer jeg ikke på dem, og jeg stemmer blankt før jeg gjør det også. Men for MEG er de ikke LIKE ille som FrP. Og så tror jeg de MENER det godt.

Gammel 22-11-06, 14:08   #13
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, menneskevennlig BORTSETT fra det med homofile. Nå stemmer jeg ikke på dem, og jeg stemmer blankt før jeg gjør det også. Men for MEG er de ikke LIKE ille som FrP. Og så tror jeg de MENER det godt.

Jamen da er det IKKE menneskevennlig. Så en person er snill, bortsett fra når han mishandler kone og unger?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 14:25   #14
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jamen da er det IKKE menneskevennlig. Så en person er snill, bortsett fra når han mishandler kone og unger?

Jupp. Alle mennesker er enten helt snille eller helt onde. Sånn er det.

Gammel 22-11-06, 10:25   #15
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøvde med kneggingen å vise at jeg var ironisk i forhold til statistikk-kommentaren. Tydeligvis litt mislykka.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:05.