|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Stemmer du Fremskrittspartiet | |||
Nei, absolutt ikke! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
155 | 86,59% |
Ja, selvfølgelig! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
24 | 13,41% |
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Stemmer du FrP?
Jeg går ut fra at dette var rent visuelt. Eller drømmesyn.
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Stemmer du FrP?Her er jeg rivende uenig. Jeg er også uenig med KrF i enkeltsaker, men jeg syns de har et på mange måter menneskevennlig grunnsyn. Homofilisaken et (viktig!) unntak. Men hvis jeg skal ta frem fordommene så tror jeg det er flere "gode mennesker" i KrF enn i FrP, for å si det sånn.
![]() |
#7 |
Peppy!
|
Da er vi uenige ja! Jeg sliter seriøst med deres syn på bioteknologi. Deres syn på kvinner (kontantstøtte-issues) byr meg imot. Og synet på homofili, som du selv nevner, hører ikke hjemme i vårt århundre. Ondskap i like stor grad som FrPs innvandringspolitikk. Og det å tvinge inn kristen formålsparagraf i barnehager synes jeg er på grensen til skummelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stemmer du FrP?Nå skal vi kanskje ikke "frykte" FrP så mye da, iallefall ikke lokalpolitikerne. Jeg kjenner noen som sitter i et kommunestyre for et annet parti. I dette kommunestyret er det også en eller to fra FrP. De var nyinnvalgt ved forrige valg, og ikke direkte opplyste. Det skjønte de andre i kommunestyret ganske raskt, og de som var sluest prater de to Frp'erne trill rundt og får dem ganske glatt over på sin side. Nyttige idioter er kanskje en passende beskrivelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
|
Det er jeg enig med deg i. Slik jeg har oppfattet det så ligger holdningen litt på: Har du havna utafor så får du komme deg opp sjæl.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ringskrømt
|
Menneskevennlig å diskriminere homofile? Ja, nå har jeg hørt det også ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
Nei, menneskevennlig BORTSETT fra det med homofile.
![]() |
#13 |
Ringskrømt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
Jupp.
![]() |
#15 |
Ekvilist
|
Jeg prøvde med kneggingen å vise at jeg var ironisk i forhold til statistikk-kommentaren.
![]() |
|
|