|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmennesker*sjekke* 835, faktisk.
![]() |
#3 |
Unik
|
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerEg har enno ikkje mottatt noko raudprikk pga mine manglande skriveferdigheter. Men eg vil ikkje bli overraska om den dukka opp. Men eg kan ikkje skrive. Kort og godt. Eg er klar over det sjølv, men det er ikkje alltid like lett å oppdage slike ting sjølv.
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmennesker
Nå skriver jeg ikke akkurat feilfritt selv (som torsk ynder å påpeke), men akkurat den fantastiske nazi-holdningen til rettskriving her på FP har gjort at jeg har lært masse om tegnsetting, duppeditter over bokstavene og ikke minst - at det er mellomrom før prosenttegnet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmennesker
Ser ikke noe poeng med å unngå den for enhver pris, det ville jo være å lagt skjul på meningene sine, slik jeg ser det iallfall?
Jeg har ikke oppfattet noen av mine røde prikker som mobbing. De har sikkert vært vel fortjente: går i meg selv. ( Går vel rett i rødprikkefella i denne diskusjonen også. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|