Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilket parti stemte du ved siste stortingsvalg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilket parti stemte du på, ved siste stortingsvalg?
Venstre 28 12,07%
Rød Valgallianse 11 4,74%
Sosialistisk Venstreparti 59 25,43%
Arbeiderpartiet 61 26,29%
Høyre 32 13,79%
Fremskrittspartiet 19 8,19%
Kristelig Folkeparti 5 2,16%
Kystpartiet 0 0%
Senterpartiet 6 2,59%
Annet 0 0%
Jeg stemte blankt 1 0,43%
Jeg stemte ikke 7 3,02%
Jeg husker ikke/vet ikke 3 1,29%
Deltakere: 232. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 18:24   #1
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket parti stemte du ved siste stortingsvalg?

Jeg pleier å stemme Arbeiderpartiet ved stortingsvalg. Denne gangen stemte jeg SV, for AP var sånn på opp uansett, at jeg ga stemmen min til de som slet litt på meningsmålingen innen det rødgrønne alternativet.

Gammel 22-11-06, 18:27   #2
TBM
Passiv

Standard

Jeg har stemt Ap tidligere, men de siste to stortingvalgene har jeg holdt meg til SV. Det er viktig - det er nettopp fordi at SV har hatt såpass stor framgang de senere årene at Ap har lagt sin politikk mer mot venstre igjen. Derfor håper jeg veldig på at SV klarer å komme seg opp igjen slik at de sammen med Ap og Sp utgjør et solid flertall.

Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 21:17   #3
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg pleier å stemme Arbeiderpartiet ved stortingsvalg. Denne gangen stemte jeg SV, for AP var sånn på opp uansett, at jeg ga stemmen min til de som slet litt på meningsmålingen innen det rødgrønne alternativet.

Nolo er min bortkomne tvilling

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 21:23   #4
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jøss, har denne tråden plutselig våknet til live igjen?

Gammel 13-02-07, 21:37   #5
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tydelegvis, men ved nærare ettertanke så anar eg ikkje kvar eg fann den

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 21:46   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Tydelegvis, men ved nærare ettertanke så anar eg ikkje kvar eg fann den

Toffen linket til den fra Se & Hør-diskusjonen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.