Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilket parti stemte du ved siste stortingsvalg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilket parti stemte du på, ved siste stortingsvalg?
Venstre 28 12,07%
Rød Valgallianse 11 4,74%
Sosialistisk Venstreparti 59 25,43%
Arbeiderpartiet 61 26,29%
Høyre 32 13,79%
Fremskrittspartiet 19 8,19%
Kristelig Folkeparti 5 2,16%
Kystpartiet 0 0%
Senterpartiet 6 2,59%
Annet 0 0%
Jeg stemte blankt 1 0,43%
Jeg stemte ikke 7 3,02%
Jeg husker ikke/vet ikke 3 1,29%
Deltakere: 232. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 15:27   #21
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket parti stemte du ved siste stortingsvalg?

Jeg skulle stemme SV denne gangen, men fikk ikke stemt for jeg tilbragte hele dagen på legevakten/akuttmottaket.
Også jeg som har en tenkdens til å kalle alle som ikke stemmer for idioter.

Neste gang skal jeg forhåndsstemme, for man vet visst aldri når noe uforutsett skjer.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 15:32   #22
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemte hva jeg alltid har stemt ved Stortingsvalg - Arbeiderpartiet,
nettopp for å sikre at de ble det største partiet i regjeringa.

Gammel 22-11-06, 15:32   #23
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

man vet visst aldri når noe uforutsett skjer.

Nei, det er det som er så dumt med uforutsette ting. Hadde man enda visst om dem på forhånd!

Gammel 22-11-06, 15:32   #24
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Stemte AP. før har jeg stemt SV, men jeg syns AP hadde flere gode saker enn SV sist gang.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 15:33   #25
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, det er det som er så dumt med uforutsette ting. Hadde man enda visst om dem på forhånd!

Ja, hvorfor er det ingen som har det på partiprogrammet?

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 15:35   #26
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg stemte SV.
Ville egentlig stemme Arbeiderpartiet, men regnet de som ganske trygge framfor SV, som jeg regnet med trengte stemmen min mer. Dette for at de sammen med SP skulle kunne danne en flertallsregjering.
Senterpartiet regnet jeg også som sikrere, og er uansett ikke et parti jeg ville stemt på.

Gammel 22-11-06, 16:10   #27
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde en spesiell følelse da jeg stemte i år. Jeg var så blodrød da jeg gikk inn i avlukket - og skulle stemme RV - men så ble jeg litt usikker på om jeg burde stemme på AP for at de skulle få mange stemmer...SÅ derfor valgte jeg SV - som jeg kanskje egentlig passer best inn i uansett...

Gammel 22-11-06, 16:15   #28
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg hadde en spesiell følelse da jeg stemte i år. Jeg var så blodrød da jeg gikk inn i avlukket - og skulle stemme RV - men så ble jeg litt usikker på om jeg burde stemme på AP for at de skulle få mange stemmer...SÅ derfor valgte jeg SV - som jeg kanskje egentlig passer best inn i uansett...

Er vi tvillinger.

Jeg gjode nemlig nøyaktig det samme.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 17:22   #29
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemte Høyre.

Gammel 22-11-06, 17:24   #30
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pleier å stemme Arbeiderpartiet ved stortingsvalg. Denne gangen stemte jeg SV, for AP var sånn på opp uansett, at jeg ga stemmen min til de som slet litt på meningsmålingen innen det rødgrønne alternativet.

Gammel 22-11-06, 17:27   #31
TBM
Passiv

Standard

Jeg har stemt Ap tidligere, men de siste to stortingvalgene har jeg holdt meg til SV. Det er viktig - det er nettopp fordi at SV har hatt såpass stor framgang de senere årene at Ap har lagt sin politikk mer mot venstre igjen. Derfor håper jeg veldig på at SV klarer å komme seg opp igjen slik at de sammen med Ap og Sp utgjør et solid flertall.

Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 17:58   #32
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Er vi tvillinger.

Jeg gjode nemlig nøyaktig det samme.

Min svorske forumtvilling!

Gammel 22-11-06, 18:10   #33
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Arbeiderpartiet.
Det er viktig med orden i partiboka!

Gammel 22-11-06, 18:10   #34
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tok en test på Aftenposten.no før valget og fikk beskjed om at jeg skulle stemme FRP.

Jeg hadde svart ut i fra at 0 var helt uenig og 5 helt enig, og så var det omvendt.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 18:11   #35
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg håper virkelig ikke at noen svarer "Jeg husker ikke/vet ikke"

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 18:13   #36
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Forrige stortingsvalg valg stemte jeg selvfølgelig på Høyre

Året før stortingsvalget ble jeg ansatt i Høyre som prosjektleder valgkamp 05, og jeg kan trygt si at valgnatten ble en eneste stor nedtur Forhåpentligvis var det ikke bare min feil at det ikke gikk spesielt bra...

Gammel 22-11-06, 18:14   #37
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg håper virkelig ikke at noen svarer "Jeg husker ikke/vet ikke"

Hm, hvordan var det nå igjen. Var det Carl eller Kristin som var kul? Hva stemte vennene mine tro?

Gammel 22-11-06, 18:19   #38
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg stemte senterpartiet ved forrige valg. Regnet med at det kom til å bli rødgrønt, og ville dermed gi min stemme til det partiet jeg mente ville trenge det mest i samarbeidet.

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 18:50   #39
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I stemmer du venstre tråden var det 13 stykker som stemte ja, men i denne er det bare fire som har stemt ja. :savner venstrevelgerne:

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 18:51   #40
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tidligere alltid stemt AP, men ved forrige valg stemte jeg SV. Hva jeg gjør neste gang er jeg usikker på. Må nok lese meg opp litt. Var tidligere medlem av AP, og kunne egentlig tenke meg å aktivisere meg noe politisk. Får bare aldri ut den berømte fingeren.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.