Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tallulah?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-08, 21:08   #1
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tallulah?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Isj, og jeg som var sikker på at de kom til å kalle barnet noe engle-basert

Michaela, Gabriella eller noe i den stilen. Jaja, så feil kan man ta. De er nok langt mer fantasifulle enn meg.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Åh herregud. Dette hadde jeg ikke fått med meg. Jaja, de får ha takk egentlig, man trenger jo noe å le av i hverdagen.

Emma var litt rart da, for jeg mener å ha lest et sted (sikkert min faste kilde SePåHor) at de kalte sin eldstedatter nettopp dette? Dvs Maud Angelikas forbokstaver - M-A - ble brukt hjemme? Og det blir jo Emma?

E.T.

Gammel 30-09-08, 21:15   #2
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg leste visst lenge Talluha eller noe sånt før jeg fikk med meg den siste lèn. Navnet er greit nok og passer vel i den stilen de har valgt til de to andre.

Gammel 30-09-08, 22:11   #3
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

E.T.

Det ga alt et nytt, herlig skjær for meg. Nå elsker jeg navnet. Virkelig.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 22:16   #4
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Det ga alt et nytt, herlig skjær for meg. Nå elsker jeg navnet. Virkelig.

Ok. Jeg er også nyfrelst.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 00:24   #5
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Tallulah?

E.T.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 04:43   #6
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: Tallulah?

Morsom tråd. Rett og slett. Helt greit for meg at de velger som de gjør, navnemoter går jo i bølgedaler og jeg hadde blitt mer skuffet over et navn ingen løftet på øyenbrynet over. Selvsagt må familien stå i stil.
At jeg aldri har hørt Tallulah som navn før er jo uviktig som bare det, jeg bare fryder meg over sånt...

Gammel 01-10-08, 10:46   #7
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

E.T.

Genialt.

Gammel 02-10-08, 18:25   #8
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært til fjells noen dager, uten internett, og har gledet meg umåtelig til å lese FPernes reaksjoner.

Jeg fniste litt da jeg leste navnet, men ved nærmere ettertanke synes jeg Tallulah er litt kult. Emma er et fint navn, men det er jo såpass vanlig at jeg synes det ble litt lite zpesielt til de å være.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.