|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?
Helt enig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
heimføing
|
Har ingen Bergans-/Norrøna-/Stormberg-greier, jeg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jahaaa. Er det sånt jeg skal få mine idrettselever til å høre på meg ? Noen klubb som er spesiell effektiv ?
storebror 1997 og lillebror 2003 ![]() Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !! Sist redigert av Muad'Dib : 26-10-08 kl 23:47. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Det er en helt fjern tanke for meg; jeg er kjempehappy hvis jeg finner noe lekkert på salg, men nå er de klærne jeg investerer mye penger i ganske tidløse greier, som du ofte kan finne i butikkene flere år på rad, så da spiller det liten rolle om det er årets eller fjorårets modell.
Ja, jeg tror jeg skjønner, og det er vel der jeg er i hodet mitt også, tror jeg. Jeg tenkte spørsmålet som "hvor mye er du villig til å betale for et klesplagg" og ikke "hva er klærne dine 'verdt'". Hvis en bukse er satt ned fra 1500 til 500 kroner når jeg kjøper den, så tenker jeg på det som en bukse til 500 kroner, og hvis jeg betalte 1500 for den, så tenker jeg fortsatt på den som en bukse til 1500 selv om den er satt ned til 500 etterpå. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Næ. Alle lag er like aktuelle, tror jeg. Enten kan de være enige med deg, eller de kan mobbe deg når laget ditt taper |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|