Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-08, 22:35   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Fotballdrakter må være noe av det mest overprisede plagg som er mulig å få kjøpt. En tynn glorete polyester-trøye til mange hundre? Nei, unnskyld meg.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Ikke sant? Materialet er jo så heslig.

Jeg trener i mine (ekte) fotballdrakter og de har veldig godt kvalitet.

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Det er nyttig i min jobb også, som lærer på vgs. Ha på drakt en dag på jobb, og man har samtaleemner for alle 3 år med en stor andel av elevene.
Det er ikke akkurat negativt i forhold til å komme i kontakt med alle mulig rare mennesker ute heller.

Helt enig.
Jeg brukte draktene mine hyppig ved skolestart og har fått venner/uvenner for livet.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 22:58   #2
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 180
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Dere er søsteren min alle sammen. :mildt sjokkert:

Har ingen Bergans-/Norrøna-/Stormberg-greier, jeg. Ikke noe goretex heller. Har derimot en billig allværsjakke kjøpt på Obs, som jeg bruker når det er drittvær og jeg skal en snartur på butikken eller bortpå bensinstasjonen for å fikse noe på bilen.

Det dyreste plagget er en ullkåpe jeg kjøpte for 2500 for ti år siden. Ellers er det få klær til over tusenlappen i mitt skap.

Hvis ikke briller regnes som bekledning, da? 7500 kostet de jeg har nå. Dyrt å være nærsynt og langsynt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 23:02   #3
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hvis ikke briller regnes som bekledning, da? 7500 kostet de jeg har nå. Dyrt å være nærsynt og langsynt.

Så lenge du ikke er trangsynt, -ea-!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 23:06   #4
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg trener i mine (ekte) fotballdrakter og de har veldig godt kvalitet.

Helt enig.
Jeg brukte draktene mine hyppig ved skolestart og har fått venner/uvenner for livet.

Jahaaa. Er det sånt jeg skal få mine idrettselever til å høre på meg ? Noen klubb som er spesiell effektiv ?

(jeg prøvde forleden med en "McCain/Palin" button, men de visste ikke hvem McCain og Palin var. )

Sist redigert av Muad'Dib : 26-10-08 kl 23:47.
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 23:35   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Vel, litt begge deler. Er det da fortsatt "en jakke til 6000", e.v.t. "en jakke som koster 6000 i Norge" eller er det blitt "en jakke til 3000" ? En tidligere bekjent ville kun kjøpe tøy til full pris, og følte at plaggene hadde mistet deres verdi når hun så dem på salg i hennes størrelse.

Det er en helt fjern tanke for meg; jeg er kjempehappy hvis jeg finner noe lekkert på salg, men nå er de klærne jeg investerer mye penger i ganske tidløse greier, som du ofte kan finne i butikkene flere år på rad, så da spiller det liten rolle om det er årets eller fjorårets modell.

Sitat:

Jeg har etterhvert en pen samling Marc Jacobs klær og Diane von Furstenberg kjoler, men kan love at ingen har kostet i nærheten av hva norske butikker skal ha for dem. Det ville ikke falle meg inn å tenke/si at "jeg har en DvF kjole til 4000", hvis du skjønner.

Ja, jeg tror jeg skjønner, og det er vel der jeg er i hodet mitt også, tror jeg. Jeg tenkte spørsmålet som "hvor mye er du villig til å betale for et klesplagg" og ikke "hva er klærne dine 'verdt'". Hvis en bukse er satt ned fra 1500 til 500 kroner når jeg kjøper den, så tenker jeg på det som en bukse til 500 kroner, og hvis jeg betalte 1500 for den, så tenker jeg fortsatt på den som en bukse til 1500 selv om den er satt ned til 500 etterpå.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 23:36   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(jeg prøvde forleden med en "McCain/Palin" button, men de vidste ikke hvem McCain og Palin var. )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 11:32   #7
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jahaaa. Er det sånt jeg skal få mine idrettselever til å høre på meg ? Noen klubb som er spesiell effektiv ?

(jeg prøvde forleden med en "McCain/Palin" button, men de visste ikke hvem McCain og Palin var. )

Næ. Alle lag er like aktuelle, tror jeg. Enten kan de være enige med deg, eller de kan mobbe deg når laget ditt taper Uansett skaper det engasjement og noe å prate om hver morgen.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.