|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?
Joda, de er glatte. Som vanlige treningsgensere. Polyamid og elastan. Superbehagelige |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Har ingen spesielt dyre plagg i garderoben, men hvis jeg legger sammen alle bomkjøpene/feil størrelse/unyttige ting kjøpt på salg- klærne, så blir summen ganske høy. Jeg kunne nok kjøpt meg et par, tre utrolig dyre, og atskillig mer stilig ting for de samme pengene som jeg har brukt på den unyttige haugen av klær i et utall av farger, som jeg aldri bruker.
|
|
|
#103 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vel, litt begge deler. Er det da fortsatt "en jakke til 6000", e.v.t. "en jakke som koster 6000 i Norge" eller er det blitt "en jakke til 3000" ? En tidligere bekjent ville kun kjøpe tøy til full pris, og følte at plaggene hadde mistet deres verdi når hun så dem på salg i hennes størrelse.
|
|
|
#104 |
|
Fortynnet
|
Sist redigert av Filifjonka : 26-10-08 kl 23:33. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Jeg er veldig god til å handle på salg, så jeg har en del dyre klær, men jeg har ikke betalt fullpris for dem.
|
|
|
|
#106 |
|
© All rights reserved
|
Helt enig. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
heimføing
|
Har ingen Bergans-/Norrøna-/Stormberg-greier, jeg. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jahaaa. Er det sånt jeg skal få mine idrettselever til å høre på meg ? Noen klubb som er spesiell effektiv ?
storebror 1997 og lillebror 2003 ![]() Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !! Sist redigert av Muad'Dib : 27-10-08 kl 00:47. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Bedreviter
|
Det er en helt fjern tanke for meg; jeg er kjempehappy hvis jeg finner noe lekkert på salg, men nå er de klærne jeg investerer mye penger i ganske tidløse greier, som du ofte kan finne i butikkene flere år på rad, så da spiller det liten rolle om det er årets eller fjorårets modell.
Ja, jeg tror jeg skjønner, og det er vel der jeg er i hodet mitt også, tror jeg. Jeg tenkte spørsmålet som "hvor mye er du villig til å betale for et klesplagg" og ikke "hva er klærne dine 'verdt'". Hvis en bukse er satt ned fra 1500 til 500 kroner når jeg kjøper den, så tenker jeg på det som en bukse til 500 kroner, og hvis jeg betalte 1500 for den, så tenker jeg fortsatt på den som en bukse til 1500 selv om den er satt ned til 500 etterpå. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Trallallaa
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Det dyreste plagge er en Phenix skijakke jeg kjøpte for endel år siden. Beste jakken jeg har hatt. Den kostet tett opp til 5.000 kr.
|
|
|
#114 |
|
Borte
|
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Fjellstøvlene mine er det dyreste. :billig:
|
|
|
#115 |
|
Pauset
|
Mine ser ok ut syntes jeg. Den ene er rutene og veldig lite sporty i looken, den andre er en hvit anorakk med turkise detaljer. Er masse sportsklær som ikke ser videre sporty ut om man leter. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Det dyreste jeg kommer på, som mange andre her, er Bergans jakken som jeg fikk av mannen til jul for 2 år siden. ca 3000,-
|
|
|
#117 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Det er vel den dyreste nå innomhus. Jeg hadde to canada goose, men de har jeg gitt/ lånt bort.
|
|
|
#118 |
|
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Det dyreste jeg har er vel en uniform, men jeg betalte bare egenandelen på kr. 500,-
|
|
|
|
#119 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Bunaden min er vel det dyreste, men ellers er det vel diverse jakker, samt Armani Jeans'en som jeg har til salgs på Markedsplassen, Og toppen og skjørtene som er kjøpt sammen fra Coast. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Jo flere jo bedre...
Næ. Alle lag er like aktuelle, tror jeg. Enten kan de være enige med deg, eller de kan mobbe deg når laget ditt taper |
|
|
|
![]() |
|
|