|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Sunt sukker, steviaBare tanken på at det kan medføre trøbbel med forplantningsevnen, er mer enn nok til at Stevia never ever noen sinne kommer inn i dette huset.
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Sunt sukker, stevia
Tror kanskje jeg ville lest litt mer samt kanskje brukt google litt mer aktivt? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Det var et friskt innlegg til å være ny her.
:signerer: |
|
|
|
#5 |
|
Mother of Dragons
|
Pysj, slike pleier å rote seg inn fra et eller annet google-søk, kjefter litt rundt og forsvinner igjen. Og om de prøver seg med debatt så blir de bare sinte og først etterlyser saklige svar, og når de får dem, så blir de sinte fordi de skjønner ikke ordene.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Haha - snakk om at det du sier blir bekreftet før jeg rekker å sende nemlig-smileyene engang da. |
|
|
|
#7 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette her synes jeg traff spikeren på hodet og virkelig beskrev den jevne FP'er ...
|
|
![]() |
| Emneord |
| chemtrails, codex alimentarius, klassiker-nominert, konspirasjonsteorier, vinnende vesen |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|