Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Sunt sukker, stevia

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-09, 11:52   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av koskov, her.

Tror kanskje jeg ville lest litt mer samt kanskje brukt google litt mer aktivt?

Og i dette forsøket der det blir hevdet at Stevia kan gi problemer med forplantningsevnen.. vel, hvis din kar veier 65 kg og han skal spise i samme forhold som forsøksdyrene det her henvises til må han spise 35kg dagen av stevia planten.

Og ikke tro norske myndigheter bare vil det beste for deg å dine, da er du tåpelig naiv. Slå opp Codex Alimentarius og begynn å les. Vitaminer og mineraler i maten blir i praksis ulovelig, 7 av de 10 værste giftstoffene blir igjen lovlig, merking av genmodifisert mat trengs ikke og hvis du leser på kosttilskudd og det står 100% av vitaminer, mineraler eller annet så er ikke det optimale doseringen, men absolutt minimum.

Det jeg prøver å si er følgende, det kommer LANGT VERRE ting innen året enn denne tåpelige diskusjonen. Og når man ser hvem som fikk stevia forbudt av FDA, men aspartam godkjent (Donald Rumsfield) burde det ringe er bjelle, men jeg forventer det ikke.

Halvparten her inne dumper sikkert ungen på 1 år på barnehage og tror dere har gjort jobben eller bruker tven som barnevakt uten å se at poden faktisk faller i transe, hodet på skakke, glassaktige øyne og helt borte.

Tenk litt før dere åpner kjeften. Hvor mange her inne ville sagt ja til microchipping av unga hvis sykehuset og myndighetene hadde sagt dette er for å "sikre" at ungen ikke blir forvekslet eller kommer bort?

Halvparten her inne burde vært pisket for å være temmelig naiv og ignorant. Sannsynligvis tror de krigen mot terror kan vinnes også. Haha

Det var et friskt innlegg til å være ny her.

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Et godt råd.

:signerer:

Forøvrig er jeg bruker av sukrin og synes det smaker helt fint.

Men jeg tror man skal forsøke å redusere ønsket om å innta så mye søt mat i det store og det hele - det er best å spise den maten som er bra for kroppen og vende kroppen til å like den maten istedenfor å prøve å spise det man har lyst på hele tiden og forsøke å lure kroppen sin.

Og jeg burde ikke si det så høyt med det pepsimax forbruket jeg er oppe i nå, men jeg sier det forde. :lover å kutte pm ut eller langt ned utpå sommeren:

Svar med sitat

Emneord
chemtrails, codex alimentarius, klassiker-nominert, konspirasjonsteorier, vinnende vesen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.