|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?
Oh, da melder behovet seg for alenetid ja, det skjønner jeg. Vi pleier å sitte oppe en time etter svigermor har lagt seg når hun er på besøk.
|
|
|
#2 |
|
Live and let live
|
Med tanke på hva klokken er, så tror jeg det må bli pakke. Du er sikkert for trøtt til å gjøre noe aktivt.
|
|
|
#5 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi prøver også, men jaggu er hun ikke seig. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Vaklende
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Live and let live
|
Ah, smart, du delegerer oppgavene over på andre!
|
|
|
#8 |
|
Vaklende
|
Nå hadde jeg egentlig tenkt å late som om jeg var fornærmet fordi det var TV som holdt dere oppe og ikke det faktum at det var så mange FP-ere å "snakke" med. Men jeg klarte ikke det engang, for jeg lurer på hva Numbers er? Det heter numbers, eller er det som SATC at det er en forkortelse eller lignende?
I fantasien eller på vegne av andre. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?Åh, vet du hva, Balanse (eller dere, for den saks skyld!)?
|
|
|
#10 |
|
Vaklende
|
Er det disse butikkene? Jeg tror glatt jeg kunne solgt en 3 -4 telt hver gang jeg er på telttur, alle ønsker seg teltet mitt og jeg pleier å måtte demonstrere hvordan jeg slår det opp og "ned" for stadig nye tilskuere etterhvert som ryktene sprer seg. Synd ikke de har Sportshuset her, dere andre: Løp og kjøp! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Unik
|
Som heimeverande husmor for mine tre troll så er det nok eg som utfører kalenderoppgåver med dei du. I desse julebords tider ser me ikkje mykje til mannen.
|
|
|
#12 |
|
Live and let live
|
Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?Høres flott ut Urt.
Ja, jeg tåler det dårlig også. Men når jeg ikke får sove, så slapper jeg bedre av her, enn inne i sengen og stresse med alle mulige slags tanker som kommer. For en fantasi sier bare jeg.
|
|
|
#13 |
|
Live and let live
|
Nei, errugærn. Kom inn i varmen!
Logge av? Jeg skjønte ikke problemstillingen.
Selv er du den perfekte martyr?
|
|
|
#14 |
|
Live and let live
|
Hva er et 2sekunderstelt? (Men, hey!
Må bare pressisere at jeg mente kalenderen, og ikke at du var julebord-enke i hele desember.
|
|
|
#15 |
|
Stabilt ustabil...
|
|
|
|
#16 |
|
lakenskrekk
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Herlighet. Det er jo det verste stedet å være dersom man verken skal sove, lese på senga eller ha sex. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Live and let live
|
Jah, sånn er det! Og legg til beskrivende detaljerte filmer og bilder på netthinnen av kapring av busser, og terroraksjoner på flyet jeg skal ta, og falling i trapper osv osv.
|
|
|
#18 |
|
Studenten
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her. Ekornmannen blir rimelig oppgitt av at jeg prater og fantaserer om når vi vinner i lotto og kan kjøpe oss hus, el-bil, og slippe og tenke på at vi har dårlid råd. Det ender bare opp med at han sovner og jeg fabler vidre i det uendelige slik at han er den som må stå opp om morningen med ekornungen. Da er det jo bedre om jeg sitter her slik at han får sove og er uthvilt til i morgen? :finnerpågodeunskyldningerforåslippeåleggeseg:
|
|
|
#19 |
|
Vaklende
|
Ok. Jeg fantaserer ikke bare her, jeg måtte grine meg til å få ordne halvparten av kalendergavene i år, tidligere har eksen ordnet alle. Men hvis mannen er opptatt med å farte fra julebord til julebord skjlnner jeg jo at han ikke trår til med aktiviteter. :håper inderlig at Urt er gift med en kokk og ikke en julebordoholiker: |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|