|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkelte folk har lite vettNei, det har jeg ikke gjort til denne personen. I grunnen så tror jeg vel egentlig innerst inne at de vet at dette ikke er smart men jeg tror også at de driter i det. Nevnte det for en felles bekjent som mente det var best å la vær for det har vært nevnt før og dette er en person(med temperament) som gjør livet surt for deg om du sier noe som du ikke er enig med dem i. For å være helt ærlig så har jeg rett og slett ikke lyst til å komme på denne personens uvennsliste, men klarer ikke helt å slå meg til ro med å la vær heller.
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Sv: Enkelte folk har lite vett
Jeg finner det veldig interessant at du har dette som "kampsak" og at du lar deg provosere så voldsomt av folk som dette, som du regner med at gjør dette på regelmessig basis.... men du kan altså ikke si i fra til dem? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkelte folk har lite vettJeg har da vært i avisen og fått frem mye informasjon om nettopp dette temaet. Sitter da ikke bare her på nett, må jo få ut informasjonen til de som ikke bruker internett også. Mulig det er PMS(alltid fint å ha noe å skylde på) men dette provoserte meg i dag, jeg har sett det mange ganger før men akkurat dette provoserte meg veldig.
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson Mamma til poden 05 og prinsessen 11. Sist redigert av *HH* : 11-12-08 kl 00:46. Årsak: Leif kom og leif gikk. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ble litt satt ut den gangen jeg så det. Og etterpå dumpet hun den gode vennen av meg hun var sammen med og jeg har ikke sett henne siden. Så nei. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Det er kanskje ikke verdt det i det daglige dersom vedkommende vil komme til å forsure livet til *HH*. Jeg skjønner henne godt jeg, det er ikke alltid at man kan buse frem med tingene ovenfor de det gjelder. Hun har da laget et skriv slik at hun har gjort noe for å få disse foreldrene til å forstå. |
|
|
|
#6 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er veldig enig med Joika i dette. :bombe:
Eh...javel. :sukker litt:
Sånn som dette er det som setter rykter i sving om andre mennesker. Og ganske harde dommer...
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
|
Jeg tror du tar feil på det siste der. Jeg mener at faktisk flere hadde sagt i fra, om de turte tale saken til andre ukjente (feks "folk uten vett" eller barn som mishandles) som ikke kunne forsvare seg selv. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Det er nok flere enn du aner som gjør det, jeg skjønner godt at man vegrer seg dersom man vet at vedkommende har et sinneproblem. |
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sånn er det vel for alle oss som arbeider med barn og unge på en eller annen måte. Om vi skal reagere på absolutt alt er vel en annen sak.
Joda, man kan vel si at ting noen gang går litt vel langt i vår iver etter å beskytte etterslekta, dog bør barn sikres i bil uansett hvor kort eller lang turen er.
For en lur og klok måte å gjøre det på! |
|
|
|
#10 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Enkelte folk har lite vettJeg blir sjokkert over de som ikke sikrer barna sine. Det er tross alt noe av det farligste vi gjør, å sette oss inn i en bil. Jeg har forøvrig aldri sett noen som kjører med barna usikret i disse dager. Har noen venninner som har snudd barna veldig tidlig, men det er stiller i en helt annen kategori. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|