|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
Sv: Enkelte folk har lite vettMen ok, sett at det faktisk er en del foreldre som ikke har internett og frekventerer diverse fora hvor bilsikring er et hett tema (selv om det er vanskelig å tenke seg i disse tider). At de ikke får med seg brosjyrer fra HS. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkelte folk har lite vettHer var det ikke sikring tilstede i det hele tatt, så hva noen har gjort feil med seter er ikke tema. Her var det ikke en gang gjort et forsøk. Jeg sier ikke at hun er en dårlig mor, barnet er en liten solstråle og jeg tror neppe hun lider, men valget var uklokt.
|
|
|
#3 |
|
saftig
|
Sv: Enkelte folk har lite vett
Jeg syns ikke det var noe godt eksempel - ikke i det hele tatt. Jeg syns ikke det er sammenliknbart overhodet. Det at ingen svarte er ikke synonymt med at du vant diskusjonen. Jeg for min del gadd ikke mer, jeg nådde ikke frem likevel.
Nemlig.
Nemlig.
Jeg har ikke så små barn lenger, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har svelget noen bilkameler. Jeg har aldri kjørt usikret med mine barn, men svigerdritten har gjort det, opptil flere ganger. Gjett om jeg var sint.
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkelte folk har lite vett[
Jaja, det er også en måte å si det på.
[/quote] |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tankefull
|
Sv: Enkelte folk har lite vettPoenget her er vel hvorfor ta en så unødvendig sjanse?
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08. Sist redigert av Blåbær : 13-12-08 kl 23:47. Årsak: Oppdaget skriveleif i brisen tilstand |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
Her er det også rutine og jeg kjører aldri med barnet mitt usikret.
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
Det at folk er uenige med deg, er ikke nødvendigvis ensbetydende med at de ikke har lest teksten. Og hvis du føler deg misforstått eller feiltolket, er det ikke nødvendigvis det mest konstruktive å beskylde folk for å ikke gidde å lese skikkelig; av og til kan det være greit å holde en mulighet oppe for at man selv kan ha uttrykt seg klønete eller tvetydig. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
Jeg tåler at folk er uenige med meg, moro å diskutere
|
|
|
#9 |
|
Ekvilist
|
Jeg har lyst til å gi deg et råd. Når man opplever å bli misforstått, så kan det være lurt å vende lommelykta innover istedenfor utover. Den som forsøker å få ut et budskap har etter mitt syn et større ansvar for å gjøre det som ønskes formidlet såpass forståelig at det blir mottatt av publikumet.
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Helt enig. Alle som gjør anderledes enn meg må bare være dumme folk. |
|
|
|