|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?
Ironisering er vel ikke et virkemiddel som er forbeholdt et eksklusivt mindretall på FP? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
På ingen måte. Men hvis du mener å antyde at hele innlegget ditt var ironisk og at du ikke mente noe av det, så tror jeg jeg melder pass. Det er altfor vanskelig å diskutere med noen man ikke greier å forstå ironien til.
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Det var fordi det så ut som om du hadde sitert hele mitt svar og så bare skrevet det om ironi, som kommentar til hele innlegget. Etter at jeg postet svaret mitt, så jeg at du hadde skrevet flere kommentarer, inne i quote-taggene - det var derfor jeg kommenterte at det ikke er så lurt.
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?[
Å...sorry. Da skjønner jeg at du ikke skjønte innlegget mitt. Ble ett øyeblikk litt småsur her.
` |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Jeg synes forresten ikke det er PK å la bilen gå på tomgang for å varme opp avisen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Halloen!
Ellers ville det jo vært unødvendig å informere om at jeg ikke sitter med sannheten. Jeg har vel aldri hevdet at jeg gjør det?
Hva? Vil du ikke være i klubb med meg?
Utrolig rart... På min skjerm er nå quotene grå, mens mine kommentarer er hvite. Likevel ser det helt annerledes ut når du quoter innlegget mitt her. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Halloen!
Jeg prøvde å bruke quote-symbolet her oppe. Men så nå at det ikke gikk. Må øve mer.
Mulig du ikke var i målgruppen? |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, paddemobbing, whisky |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|