Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
For å ta det første sist: Underforstått er det du som sitter på sannheten? Til enhver tid. Da er iallfall det fastslått.
Du, hun påpeker faktisk bare at du ikke sitter med sannheten. Det er ikke det samme som å si at hun selv gjør det. Det er logikk som denne som gjør at du sliter i diskusjoner her inne, rine.
Opprinnelig lagt inn av rine
Jeg tror bare at mange hadde kommet utrolig mye lengre ved å være litt mindre firkantet i "formidlingssituasjonen."
Look who's talking. 
Opprinnelig lagt inn av rine
Og her uttrykker Safran nettopp det jeg snakker om. "Folk reagerer ikke på den belærende tonen, de reagerer fordi de er misunnelige på vår flinkhet."
Jeg tror de fleste som var med i debatten om bilsikring faktisk synes det er en viktig ting og sikrer sine egne barn. Det var nok noe helt annet en misunnelse som gjorde at så mange reagerte. Forøvrig et helt fantastisk utgangspunkt for enhver diskusjon: Reagerer noen på det jeg sier, er det helt sikkert bare fordi de er misunnelige. 
Ja, hva annet kan det være?
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Det var forsåvidt en slags spøk fra Safrans side. :informerer: Åh, faen. Det kan jeg jo ikke. :innprenter: Bedre?
Hysj, da! Nå ødelegger du jo alt!