|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Sannsynligvis.
![]() |
#163 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Om dere vet hvem personen er, og den i tillegg er ustabil, så ville jeg seriøst vurdert å ta kontakt med en eller annen hjelpeinstans for denne personen. Heller det enn å irritere seg, og småflire av den på nettet liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...
Jeg orker ikke å involvere meg i noe slikt. Ikke nå. Jeg småflirer ikke, jeg synes hele greia er tragisk. Men jeg kjenner jeg er veldig nysgjerrig på om hun er her inne.
![]() |
#166 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Jeg kan ikke lyve på meg ei ny truse en gang. *overvåket* |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Men jeg rakker litt ned på sannheten. Jeg er faktisk hyggeligere enn hva jeg viser dere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
I hine hårde dager skulle jeg saktens ha løyet av deg trusa.
![]() |
#170 |
Protonterapeut
|
Hvah!?
![]() |
#173 |
Pauset
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Jeg vet om et menneske her inne som har skapt seg et fiktivt nettliv. Jeg kjenner henne fra et annnet forum og har møtt henne noen ganger IRL. Jeg mistenker vedkommende for å lide av både Münchausen by proxy og litt av hvert ellers, for det hun forteller stemmer overhodet ikke overens med sannheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Er du klar over hva du sier her?
02 10 Sist redigert av Fluke : 16-12-08 kl 10:53. Årsak: La til noe |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Peppy!
|
Huh? |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Jeg er enig med deg, Monsoon, det er ikke hyggelig om folk her inne skal mistenke hverandre dette er noe for admin.
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson Mamma til poden 05 og prinsessen 11. Sist redigert av *HH* : 16-12-08 kl 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Multitaskingmaniac
|
Det tenker jeg også. Når flere kommer med slike kryptiske innlegg fører det bare til spekulasjoner og misnøye, det er ingen tjent med.
![]() |
#178 |
Borte
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Denne tråden er skikkelig ekkel, og følelsen av å bli lurt og ikke vite hvordan er ikke så veldig god. Dessuten må man jo bare svare så ingen skal tro det er meg som spiller dobbeltrolle.
![]() |
#179 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Helt ærlig: Enten får folk komme med åpne beskyldninger her, eller holde munn. Dette er bare tøys.
![]() |
#180 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Hvis det virkelig er slik som Lorien sier, at en bruker her inne farer med løgn, og har skapt et fiktivt liv med fiktive barn/mann osv., så bør jo vedkommene fjernes, synes jeg. Har selvsagt forståelse for at det kan være lettere sagt enn gjort om man ikke har håndfaste bevis.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|